پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج ۱۴۰۲/

ابراز رضایت زائران تهرانی و کرمانی از مدیر و عوامل کاروان و مدیر مجموعه هتل محل اسکان خود

ابراز رضایت زائران تهرانی و کرمانی از مدیر و عوامل کاروان و مدیر مجموعه هتل محل اسکان خود
سرپرست حجاج ایرانی،رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران که در مکه مکرمه بسر می برند با حضور درمیان زائران ایرانی هتل دارالجفری 1 روند ارائه خدمات به آنان را در گفتگو با حجاج و دست اندکاران این مجموعه بررسی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب و آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت درادامه بازدید‌های خود در مکه به همراه چند تن از مسئولان بعثه و سازمان حج و زیارت با حضور در جمع زائران ایرانی درهتل دارالجفری 1 ، در فضایی صمیمی با آنان گفتگو کردند.
در سالن ورودی و سالن غذا خوری این هتل تعدادی از زائران با مراجعه به سرپرست حجاج ایرانی و هیئت همراه از تلاش شبانه روزی مدیران و عوامل کاروان های خود و مدیر این مجموعه در ارائه خدمات به زائران تقدیر و تاکید کردند از این نظر هیچ گونه مشکلی نداشتند.
برخی از این زائران همچنین از کیفیت غذا گلایه داشته و ابراز کردند که تنوع غذایی وجود داشت ولی کیفیت غذاها رضایت بخش نبود‌.
رئیس سازمان حج و زیارت هم با اشاره به اینکه از بهترین مواد غذایی موجود در بازار برای طبخ غذای زائران استفاده می شود به برخی محدودیت ها در پخت و توزیغ غذا اشاره کرد و گفت: فاصله بین طبخ و سرو غذا به چندین ساعت می رسد که در کیفیت تاثیر دارد .
درعین حال تعدادی دیگر از زایران هم از خدمات اجرایی درزمینه های مختلف تقدیر کردند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین در گفتگو با تعدادی ازحجاج درخصوص سوالات آنان درباره برگزاری نماز جماعت درهتل ها و تفاوت در روزهای سفر زائران توضیحاتی داد و تاکید کرد که نماز جماعت در هتل فقط برای افراد سالخورده با توجه به تعداد بالای این گروه و گرمی هوا بوده و اعلام شده بود که سایر افراد با همراهی روحانیون در نماز جماعت مسجدالحرام یا مساجد محل حضور یابند البته همه دست اندرکاران تلاش کرده اند زائران بدون دغدغه اعمال خود را انجام داده و با آرامش به کشور بازگردند و تصمیمات اتخاذ شده نیز در این راستا بوده است.
گفتنی است در هتل دارلجفری 1 هم اکنون سه کاروان از تهران و کرمان اسکان دارند که تا 31 تیرماه به کشور باز می گردند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.