پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اعلام جزییات اعزام زایران ایرانی به سوریه از سوی رییس سازمان حج و زیارت

اعلام جزییات اعزام زایران ایرانی به سوریه از سوی رییس سازمان حج و زیارت
رییس سازمان حج و زیارت با اعلام از سرگیری اعزام زایران ایرانی به سوریه گفت: نخستین کاروان زایران کشورمان 27 تیرماه به این کشور اعزام شدند.
به گزارش پایگاه اطلاه رسانی حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت درباره اعزام های متقاضیان سفر زیارتی به سوریه به منظور زیارت حرم مطهر حضرت زینب(س) و حضرت رقیه (س)اظهار کرد: از سرگیری اعزام ها در راستای عملیاتی کردن یادداشت تفاهم سازمان حج و زیارت با وزارت گردشگری سوریه که در سفر اخیر رییس جمهوری کشورمان به سوریه منعقد گردید، صورت گرفته است.
وی افزود: توافق لازم برای اعزام و بازگشت زایران کشورمان با شرکت هواپیمایی کاسپین صورت گرفته تا این اعزام ها در روزهای سه شنبه هر هفته انجام شود که نخستین پرواز زایران ایرانی نیز 27 تیرماه به مقصد کشور سوریه صورت گرفت.
وی افزود: بحمدالله نخستین پرواز با دو کاروان به ظرفیت هر کدام 85 نفر از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام شد و ان شاالله پروازهای زایران ایرانی سه شنبه های هر هفته خواهد بود.
رییس سازمان حج و زیارت در خصوص برنامه ریزی های خدمات اجرایی به زایران کشورمان در سوریه اظهار کرد: بدین منظور هماهنگی های لازم برای اجاره هتل و برنامه ریزی برای تغذیه و تدارکات و حمل و نقل زائرین و برنامه زیارت دوره صورت پذیرفته است و بحمدالله آمادگی کامل در این رابطه وجود دارد.
وی همچنین خبرداد که سازمان حج و زیارت درحال مذاکره با سایر شرکت های هواپیمایی برای افزایش ظرفیت پروازی و همچنین برقراری پرواز از مبدا ایستگاهی سایر استان ها می باشد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.