پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با راهیان حج 1402/

بازگشت تمامی حجاج و عوامل از مکه مکرمه/جزییات آخرین پرواز حجاج ایرانی از مدینه منوره

بازگشت تمامی حجاج و عوامل از مکه مکرمه/جزییات آخرین پرواز حجاج ایرانی از مدینه منوره
مدیرعملیات حج تمتع 1402 از پایان عملیات انتقال حجاج و عوامل از مکه مکرمه خبرداد و گفت: حجاج و عوامل باقیمانده در مدینه منوره نیز بامداد سه شنبه سوم مرداد به میهن اسلامی بازمی گردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای غلامرضا رضایی رییس ستاد مکه مکرمه در حج تمتع 1402 و مدیر عملیات در خصوص روند بازگشت حجاج به کشورمان گفت: بحمدالله عملیات بازگشت آخرین گروه حجاج و عوامل نیز ساعات اولیه بامداد سه شنبه سوم مرداد ماه انجام می گیرد و این گروه از عزیزان نیز از طریق فرودگاه مدینه به کشور بازمی گردند.
وی افزود:عملیات انتقال از فرودگاه جده نیز یکشنبه یکم مرداد ماه پایان یافته و بحمدالله تمامی زایران و عوامل حاضر در مکه به کشور بازگشته اند و روند انتقال از فرودگاه مدینه نیز طی ساعات آتی و در بامداد سه شنبه پایان می پذیرد.
مدیرعملیات حج تمتع خاطرنشان کرد: امسال در مجموع بیش از 87 هزار و 541 زائر ایرانی برای انجام مناسک حج تمتع طی روزهای سوم خرداد تا دوم تیر راهی سرزمین وحی شدند و بازگشت آنها پس از انجام مناسک از دوازدهم تیر به کشور آغاز شد.
رضایی تصریح کرد: بامداد سوم مرداد ماه عملا با انتقال آخرین کاروان و عوامل به کشورمان ، عملیات حج تمتع 1402 پایان می یابد ؛ لازم است ازهمه دست اندرکاران ، خادمان و دستگاههای همکاردراین رابطه قدردانی کنیم.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.