پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سفر رییس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت و هیئت همراه به عراق ؛ آخرین هماهنگی ها برای خدمدت رسانی مطلوب به زوار

سفر رییس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت و هیئت همراه به عراق ؛ آخرین هماهنگی ها برای خدمدت رسانی مطلوب به زوار
رییس ستاد اربعین سازمان حج وزیارت و هیئتی متشکل از دست اندرکاران ستاد و مسئولان سازمان حج و زیارت وارد عراق شدند و آخرین برنامه ریزی های صورت گرفته برای خدمت رسانی مطلوب به زایران را بررسی کردند .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ رییس ستاد اربعین سازمان حج وزیارت ، دبیر ستاد اربعین حج وزیارت و جمعی از دست اندرکاران ستاد و مسئولان حج وزیارت به منظور بررسی آخرین برنامه ریزی ها پیش از حضور زایران کشورمان در مراسم اربعین حسینی ، وارد کربلایی معلی شدند .
در جلسه رییس ستاد و هیئت همراه که در کربلای معلی و در محل ستاد برگزار شد ، آخرین هماهنگی های ستاد اربعین سازمان با دفتر نمایندگی سازمان حج وزیارت در عراق صورت گرفت .
راه اندازی ستاد ها در کربلای معلی و نجف ، چگونگی حضور نیروهای ستاد و فعالیت انها، نحوه عزیمت نیروها به ویژه راهنمایان که از کارگزاران زیارتی هستند،پیگیری تامین وسایل مورد نیاز راهنمایان ،پشتیبانی خدمات ، تغذیه و تدارکات و اسکان دست اندرکاران و .... مورد بررسی قرار گرفت و تمهیدات لازم برای اقدام مناسب و هر چه سریعتر اندیشیده شد و برنامه ریزی های لازم به ستاد مستقر در ایران اعلام گردید .
همچنین آخرین برنامه ریزی ها برای هماهنگی هرچه بهتر به جهت خدمت رسانی راهنمایی گمشدگان و امداد زایران مورد توجه قرار گرفت .
در این خصوص ظرفیت های سازمان حج وزیارت و ظرفیت های موجود سازمان های مردم نهاد کشور میزبان و سازمانهای مردمی مورد بررسی و تعامل قرار گرفت تا برای ارائه خدمات راهنمايي و امور گمشدگان تسهیلات بیشتری فراهم شده باشد.
در همین ارتباط برنامه ریزی های لازم برای استفاده ا ظرفیت های دو طرف برای خدمت رسانی مطلوب به زوار بعمل آمد .
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.