پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار رییس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت و هیئت همراه با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی

دیدار  رییس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت و هیئت همراه با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در  کربلای معلی
رییس ستاد اربعین سازمان حج وزیارت و هیئتی متشکل از دست اندرکاران ستاد و مسئولان سازمان حج و زیارت با سرکنسول جمهوری اسلامی در کربلای معلی دیدار و در خصوص آخرین برنامه ریزی های صورت گرفته برای خدمت رسانی مطلوب به زایران گفتگو کردند .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ رییس ستاد اربعین سازمان حج وزیارت ، دبیر ستاد اربعین حج وزیارت و جمعی از دست اندرکاران ستاد و مسئولان حج وزیارت به منظور بررسی آخرین برنامه ریزی ها پیش از حضور زایران کشورمان در مراسم اربعین حسینی ، وارد کربلایی معلی شدند و با مجتبی کریمی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا گفتگو و رایزنی کردند.
در این دیدار صمیمانه سرکنسول کشورمان در کربلا در خصوص وضعیت کشور میزبان و کربلای معلی در آستانه اربعین حسینی ، آمادگی های موجود در کربلا و عتبه ها، موضوعات مربوط به اسکان ، تغذیه ، تدارکات ، تهیه آب شرب زایران، حمل و نقل ، مرزها ، گذرنامه زایران ، راهنمایی امور گمشدگان و مواکب و ..... توضیحاتی را ارایه کرد.
طرفین در خصوص پیش بینی های مربوط به خدمات لازم برای زایران رایزنی کردند.
رییس ستاد اربعین سازمان حج وزیارت و هیئت همراه نیز در رابطه با ماموریت سازمان که ثبت نام در سامانه سماح و اعزام و همچنین امور مربوط به بیمه و نظارت بر آن، برنامه ریزی برای راهنمایی و امداد گمشدگان توضیحاتی را ارایه و ظرفیت های موجود را اعلام کردند.
همچنین طرفین در خصوص موضوع درمان و پایگاههای بیمه ای و پایگاههای مربوط به امور گمشدگان گفتگو کردند.
رییس ستاد اربعین سازمان نیز توضیحاتی در خصوص نرم افزار تدارک دیده شده برای راهنمایی گمشدگان و امداد زایران و تعداد ایستگاههای شهرهای زیارتی عراق و مسیر نجف تا کربلا ارایه کرد.
همچنین در خصوص حضور کارگزاران به عنوان نیروهای واحد امداد و راهنمایی گمشدگان زایران اربعین توضیحاتی صورت گرفت.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.