پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مرور آخرین هماهنگی ها برای خدمدت رسانی مطلوب به زایران؛دیدار رییس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت و هیئت همراه با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف

مرور آخرین هماهنگی ها برای خدمدت رسانی مطلوب به زایران؛دیدار  رییس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت و هیئت همراه با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در  نجف اشرف
رییس ستاد اربعین سازمان حج وزیارت و هیئتی متشکل از دست اندرکاران ستاد و مسئولان سازمان حج و زیارت با سرکنسول جمهوری اسلامی در نجف اشرف دیدار و در خصوص آخرین برنامه ریزی های صورت گرفته برای خدمت رسانی مطلوب به زایران گفتگو کردند .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ رییس ستاد اربعین سازمان حج وزیارت ، دبیر ستاد اربعین حج وزیارت و جمعی از دست اندرکاران ستاد و مسئولان حج وزیارت به منظور بررسی آخرین برنامه ریزی ها پیش از حضور زایران کشورمان در مراسم اربعین حسینی ، وارد نجف شدند و با آقای کاظمی مازندرانی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف گفتگو و رایزنی کردند.
در این دیدار صمیمانه رییس ستاد اربعین سازمان گزارشی از اقدامات صورت گرفته و ظرفیت های موجود سازمان حج وزیارت در ثبت نام سامانه سماح، اعزام ، بیمه زایران ،امداد و راهنمایی گمشدگان و .... برای خدمت رسانی مطلوب را به سرکنسول کشورمان در نجف بیان نمودند.
استفاده از ظرفیت آشپزخانه سازمان حج و زیارت در نجف برای طبخ غذا با هماهنگی و همکاری سایر نهادها به جهت توزیع غذا در ایامی که هنوز مواکب در این شهر راه اندازی نشده است نیز از جمله دیگر محورهای مطرح شده بود .
همچنین هماهنگی برای تحویل کوله ها و وسایلی که یافت می شود و تحویل آن به صاحبانشان در کشور میزبان یا حتی در ایران با همکاری سایر نهادها از جمله اداره پست، از دیگر اقداماتی بود که سازمان بر آن تاکید کرد.
طرفین در این نشست صمیمانه بز خدمت رسانی مطلوب به زایران تاکید کردند .
همچنین رییس ستاد اربعین و هیئت همراه با آقای دکتر محی الدین مسئول راهنمایی گمشدگان و امداد زایران در کشور میزبان گفتگو کردند و از چگونگی روند خدمت رسانی این نهاد مردمی و با تجربه آگاه شدند.
محی الدین در خصوص خدمات ارایه شده در طول مسیر ، شهرهای زیارتی ، حضور نیروهای امدادی برای راهنمایی گمشدگان ، ارایه اینترنت و وای فای رایگان برای هدایت زایران و ....توضیحاتی ارایه نمود که مقرر شد از ظرفیت عظیم این ان جی او برای همکاری با سازمان حج وزیارت و کارگزاران امداد گر بیشتر استفاده شود تا خدمات مطلوبی صورت پذیرد.
همچنین پیشنهاد شد که کارگزاران مسلط به زبان عربی در کنار نیروهای آقای محی الدین،حضور داشته باشد تا خدمت رسانی مطلوب صورت بگیرد و زایران کشورمان در طول مسیر به سلامت عزیمت کرده و به کشور بازگردند.
ضمن اینکه در خصوص نرم افزارهای تدارک دیده شده برای راهنمایی گمشدگان نیز تبادل نظر صورت گرفت .
همچنین جلسه ستاد اربعین سازمان در نجف اشرف با حضور رییس ستاد و جمعی از دست اندرکاران برگزار و پیرامون استقرار نیروهای ستادی در عملیات اربعین ، استقرار و ساماندهی کارگزاران برای حضور در راهنمایی گمشدگان ، بهره مندی از ظرفیت های ذکر شده برای خدمت رسانی مطلوب به زایران تبادل نظر شد .
اعضای حاضر در جلسه با برشمردن ظرفیت های موجود و امکانات در شهر نجف اشرف، بر خدمت رسانی شایسته به زوار کشورمان تاکید کردند .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.