پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بسته خبری اربعین /از فعال شدن خادمین افتخاری در واحد امداد و راهنمایی گمشدگان تا تلاش برای یافتن خانواده دو کودک در پایانه مرزی

بسته خبری اربعین /از فعال شدن خادمین افتخاری در واحد امداد و راهنمایی گمشدگان تا تلاش برای یافتن خانواده دو کودک در پایانه مرزی
با آغاز فعالیت های اربعینی ستاد اربعین حج و زیارت، همه روزه شاهد خدمات خالصانه و خاضعانه نیروهای خدوم این ستاد هستیم .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ;سازمان حج وزیارت در ایام اربعین حسینی مسئول کمیته ثبت نام و اعزام می باشد که وظیفه ثبت نام و برنامه ریزی اعزام و همچنین در عراق وظیفه راهنمایی زایران و امداد گمشدگان را برعهده دارد .
از همین رو روزانه بسته های خبری مربوط به خدمات رسانی صورت گرفته به زایران را ارایه می دهیم .
**حضور خادمین افتخاری اربعین حج و زیارت خراسان جنوبی در شهر کاظمین برای خدمت رسانی به زایرین
در موسم اربعین سال 1402مسئولیت واحد راهنمایی و امداد زایرین و امور گمشدگان در شهر مقدس کاظمین به مدیریت حج و زیارت استان سپرده شده است و در این راستا تعداد 30نفر از خادمین افتخاری استان شامل مدیر حج و زیارت استان و جمعی از کارگزاران برای خدمت رسانی افتخاری به زایران گرانقدر در شهر مقدس کاظمین مستقر شدند و مقرر است تا پایان مراسم اربعین حسینی(ع) در امور راهنمایی ،امداد و امور گمشدگان در شهر کاظمین به زایران خدمت نمایند.
قابل ذکر است تعداد 6 نفر دیگر از خادمین افتخاری استان نیز در مرز زرباطیه در مهران مستقر شدند
**فعالیتهای نیروهای ستاد اربعین سازمان در مرز باشماق
با توجه به فعالیت ستاد  راهنمایی امدادگمشدگان در مرز باشماق و حضور کارگزاران زیارتی در مرز مذکور و با توجه به استقبال زائرین‌عزیز جهت خروج از مرز باشماق ،لذا بنا به وضعیت موجودتعداد  شیفت یوم‌جاری اضافه و با توجه به‌ حضور زائرین در ستاد مذکور کارگزاران به انان‌خدمات ارائه می‌نمایند.
ضمنا اعضای ستاد اربعین شهرستان ،فرماندار مریوان ،فرماندار نیروی انتظامی شهرستان مریوان با حضور در ستاد مذکور از خدمات کارگزاران حج وزیارت استان تقدیر وتشکر نمودند .
**برگزاری جلسه توجیهی کارگزارن استان فارس به منظور استقرار در پایگاه های راهنمایی زائرین  در نجف اشرف
صبح روز سوم شهریور، ۵۰ نفر از کارگزاران استان فارس با مدیریت آقای زینلی وارد شهر نجف اشرف شدند و پس از جلسه توجیهی، در پایگاه های امداد و راهنمایی زائرین در صافی صفا،باب قبله، باب طوسی، صحن حضرت زهرا سلام الله علیها، گاراژ نجف به کربلا و بنات الحسن مشغول خدمت رسانی به زوارالحسین علیهم السلام شدند.
**یافتن دو کودک در پایانه مرزی شلمچه و تلاش برای یافتن خانواده انها
دو کودک که از خانواده خود جدا افتاده بودند در پایانه مرزی شلمچه توسط نیروهای ستاد پیدا شدند و نیروهای خدوم ستاد در حال یافتن خانواده انها هستند .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.