پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه ستاد اربعین سازمان حج وزیارت برگزار شد/تاکید بر خدمت رسانی شایسته خادمان به زایران

جلسه ستاد اربعین سازمان حج وزیارت برگزار شد/تاکید بر خدمت رسانی شایسته خادمان به زایران
جلسه ستاد اربعین سازمان حج وزیارت با حضور اعضای ستاد اربعین سازمان حج و زیارت ، در کربلای معلی برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ جلسه ستاد اربعین سازمان حج و زیارت با حضور مسئول دفتر ستاد اربعین سازمان، مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت ، رییس ستاد کربلا و مسولان واحدها در محل ستاد کربلای معلی برگزار و دست اندرکاران ذیربط گزارش اقدامات صورت گرفته را ارایه کردند.
در ابتدای این جلسه آقای داوود باقری مسئول دفتر ستاد گزارشی ازاقدامات و فعالیتهای صورت گرفته طی بازه زمانی روزهای گذشته در شهرهای زیارتی کربلا، نجف ، کاظمین و سامرا ارایه کرد .
وی حضور خادمان افتخاری در واحد راهنمایی و امداد گمشدگان برای ایام اربعین حسینی را ستودنی دانست و گفت:تمامی واحدها می بایست براساس شرح وظایف تعیین شده اقدام نمایند .
وی زحمات واحد امداد و راهنمایی گمشدگان را مورد توجه قرارداد و گفت: با حضور بیشتر زایران در عراق شاهد خدمات رسانی بهتر این عزیزان هستیم .
در ادامه آقای ابراهیم نوری نیز توضیحات و توصیه های لازم در رابطه با خدمت رسانی هرچه بهتر به زایران اربعین حسینی را ارایه کرد .
آقای حسین نیک روش مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج وزیارت در عراق نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در اربعین حسینی را ارایه نمود و گفت : با توجه به تشرف زایران به عراق ما نیز سعی کردیم در این راستا اقدامات لازم را انجام دهیم و از ظرفیت طبخ آشپزخانه های کربلا و نجف استفاده نماییم .
وی افزود : طی روزهای گذشته وعده های ناهار و شام را در آشپزخانه های نجف و کربلا طبخ کرده ایم ؛ همچنین ساندویچ سرد نیز برای زایران تدارک دیده شده که تقدیم آنها شده است.
همچنین سایر دست اندرکاران توضیحات لازم را به ویژه در حوزه امداد و راهنمایی گمشدگان ارایه کردند و راهکارهای لازم در راستای خدمت رسانی بهتر به زایران را مطرح نمودند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.