پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ثبت و پیگیری امور گمشدگان زائران اربعین ۱۴۰۲ در اپلیکیشن "همیار اربعین"

ثبت و پیگیری امور گمشدگان زائران اربعین ۱۴۰۲ در اپلیکیشن "همیار اربعین"

سازمان حج و زیارت به منظور تسهیل سفر زائران اربعین ۱۴۰۲ اقدام به تولید اپلکیشنی کرده است که در آن بخش‌های مفیدی مانند ثبت و پیگیری امور گمشدگان، نمایش نقشه آنلاین و آفلاین، موقعیت موکب‌ها و مراکز درمانی و .... در آن وجود دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ، سازمان حج و زیارت به منظور تسهیل سفر زائران اربعین اقدام به تولید اپلکیشنی کاربردی کرده است که در آن تجمیع کل اطلاعات مورد نیاز زائر، اطلاع‌رسانی آنی به همه زائرین و مسئولین امر، تسهیل خدمات سازمان به زائران، خدمات به زائرین با فناوری‌‌های نوین وجود دارد.

این اپلیکیشن تلاش می‌کند تا دغدغه‌های زائران را در طول مسیر بر طرف کند و دارای بخش هایی همانند نمایش افراد و اشیا گمشده، موکبها، رسانه اربعین، پیامک اضطراری، راهنمای اماکن، چک لیست سفر، نقشه، گزارش های مردمی و .... وجود دارد.

**امداد و راهنمایی زایران و امور گمشدگان

یکی از بخش‌های مفید این اپلیکیشن مربوط به امور گمشدگان است که امکان ثبت افراد گم‌شده و اشیای گم‌شده در آن وجود دارد و بعد ثبت آن و تأیید توسط پایگاه گمشدگان، سایر زائرین امکان کمک‌رسانی در پیدا کردن گمشدگان را دارند.

**اطلاع‌رسانی

یکی دیگر از بخش‌های این اپلیکیشن، اطلاع‌رسانی است؛ با توجه به گرمای هوا و محدودیت‌های احتمالی تردد به علت ازدحام جمعیت، امکان مشاهده لحظه‌ای اخبار، اطلاعیه‌ها، دستورالعمل، راهنمایی‌ها به صورت اخبار فوری و معمولی در این اپلیکیشن فراهم شده است.

**نقشه و موقعیت اماکن

قابلیت نمایش نقشه به صورت آنلاین و آفلاین، موقعیت موکب‌ها، عمودها، مراکز درمانی، اماکن زیارتی، سرویس های بهداشتی، مراکز مهم و مورد نیاز زائرین و مشاهده خدمات موکب‌ها بخش دیگری از قابلیت‌های ارائه شده در بخش اماکن این اپلیکیشن است.

در این اپلیکیشن علاوه بر امکانات کمک‌رسانی به زائران، فضای بسیار مناسبی برای تعاملات فرهنگی و رسانه‌ای در نظر گرفته شده، همچنین مسابقه‌ای معنوی با عنوان ثبت لحظه‌ها هم تدارک دیده شده است و کاربران می‌توانند با گرفتن یک عکس، ضمن ثبت یک لحظه ناب،‌ آن را با زائران عضو در اپلیکیشن به اشتراک بگذارند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.