پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مردان بی ادعای اربعین ۱۴۰۲؛ نامداران گمنامی که خدمت خالصانه را انتخاب کرده اند /راهنمایی زایران و امور گمشدگان قوت قلبی برای زایران

مردان بی ادعای اربعین ۱۴۰۲؛ نامداران گمنامی که خدمت خالصانه را انتخاب کرده اند /راهنمایی زایران و امور گمشدگان قوت قلبی برای زایران
اینان که خدمت خالصانه ، خاضعانه و بی منت به زایران را انتخاب کرده اند و رضایت خدا و اهل بیت (ع)را سرلوحه قرار داده اند ، نامشان خادمان واحد راهنمایی زایران و امداد گمشدگان است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛نه به دنبال نام هستند نه شهرت ، نه به دنبال دیده شدن هستند نه ثروت ، آسایش طلبی را کنار گذاشته اند و آرامش را در لبخند زوار حسین (ع) می بینند . دیده شدن را به کناری زده اند و مزد این خدمت را از حضرت ارباب می خواهند . اینان راهنمایان زایران و امور گمشدگان هستند که از روزهای قبل و همزمان با حضور زوار ایرانی خود را به مرزها و شهرهای زیارتی عراق رسانده اند تا قوت قلبی برای آنانی باشند که هم مسیری ها و خانواده های خود را نمی یابند و این است خدمت خالصانه .
سر و روی آنها آفتاب سوخته است چون زیر نور خورشید می ایستند و در گرمای بیش از ۴۰ درجه ساعت های خدمت را بهترین لحظات عمر خود توصیف می کنند و بی منت و در کمال عزت و غرور ایجاد شده از معنویت و صداقت لحظه لحظه خدمت خالصانه می کنند اینان خادمان حج وزیارت هستند که کاور های آبی رنگ را به تن کرده اند و نام خود را راهنمای زایران و امور گمشدگان می دانند.
دست زد به سینه زایر نمی زنند و تا حد امکان او را به بهترین شکل راهنمایی می کنند، اگر کسی را بیابند که از خانواده خود جامانده و جدا افتاده تمام توان و عزم خود را جزم می کنند ، سراز پا نمی شناسند برای خدمت ان هم خدمتی خالصانه و عاشقانه .
آمده اند تا عهدی با حضرتش و برادر باوفایش ببندند در وفاداری برای خدمت به زایر و الحق و الانصاف که ایستاده اند پای کار و از سختی و شلوغی ، گرما ، شیفت های شبانه روزی و پاسخگویی های مستمر هراسی ندارند ، اینان عاشقانه ترین شعر خدمت رسانی هستند آن هم بی منت .
این روزها همزمان با افزایش تعداد زوار ایرانی عزیزان واحد راهنمایی زایران و امداد گمشدگان در نقاط مرزی، مسیر پیاده روی، کربلا، نجف، کاظمین و سامرا مستقر شده و باکاورهای آبی رنگ ، مشخص هستند و منتظر پاسخگویی به زایران و یافتن گمشدگان می باشند .
این عزیزان با اشک زایران اشک می‌ریزند و با لبخندشان لبخند می زنند و نه تنها از کار خسته نمی شوند بلکه با خداقوت زایران و دعای آنها جانی تازه و نیرویی مضاعف کسب می نمایند .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.