پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بسته خبری اربعین حسینی /از یافتن خانواده دخترک خردسال پس از ۱۱ ساعت تلاش تا پیشنهادی برای یافتن صاحبان کوله های بدست آمده

بسته خبری اربعین حسینی /از یافتن خانواده دخترک خردسال پس از ۱۱ ساعت تلاش تا پیشنهادی برای یافتن صاحبان کوله های بدست آمده
آغاز فعالیت های اربعینی ستاد اربعین حج و زیارت، همه روزه شاهد خدمات خالصانه و خاضعانه نیروهای خدوم این ستاد هستیم .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ;سازمان حج وزیارت در ایام اربعین حسینی مسئول کمیته ثبت نام و اعزام می باشد که وظیفه ثبت نام و برنامه ریزی اعزام و همچنین در عراق وظیفه راهنمایی زایران و امور گمشدگان را برعهده دارد .
از همین رو روزانه بسته های خبری مربوط به خدمات رسانی صورت گرفته به زایران را ارایه می دهیم .
++یافتن خانواده کودک خردسال توسط خادمان سمنانی
کودک خردسال با نام زینب که یافته شده و توسط خادمان سمنانی در موکب ۷۶ حضور داشت،بعدازپیگیری ها وتماسهای متعدد باستادنجف وکنسولگری پس از حدود ۱۱ساعت به آغوش خانواده اش بازگشت .
++نظرات خود را در خصوص خدمات فرهنگی و اجرایی مطرح کنید
زائر فرهیخته گرامی، با سلام و احترام و آرزوی قبولی زیارات و توسلات جنابعالی، پرسشنامه ذیل به منظور دریافت نظرات شما در خصوص فرآیند های اجرایی و فرهنگی اربعین تهیه شده است. بدیهی است مشارکت متعهدانه و پاسخ مسئولانه حضرتعالی به هر یک از سوالات تاثیر به سزائی در بهبود فرآیندها و تدوین سیاست های اربعین خواهد داشت و به مثابه باقیات صالحات و صدقه جاریه برای شما نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.
https://yun.ir/vb6qx9
https://yun.ir/vb6qx9
https://yun.ir/vb6qx9

++کوله پشتی که به صاحبش بازگشت
زائری که کوله پشتی بهمراه مدارک ازجمله گذرنامه خود را در کربلا گم کرده بود، با پیگیری خادمین افتخاری استان گلستان از طریق سیم کارت عراقی شناسایی و علی رغم اینکه از شهر کربلا خارج شده بود، پس از تماسهای مکرر به وی تحویل داده شد.

++تاکید بر تکمیل فرآیند ثبت نام در سامانه سماح
ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) از همه زائران خواست برای برخورداری از مزایا و خدمات حمایتی بیمه‌ای فرایند ثبت نام در سامانه سماح را تکمیل کنند.
++
بازدید میدانی پایانه مرزی مهران با حضور آقای قوامی مدیر کل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد و آقای رحمانی مدیر کل حج و زیارت استان ایلام در شیفت های 2و 3مستقر در مرز مهران صورت گرفت و آخرین روند خدمت رسانی مورد بررسی قرار گرفت.
++پیشنهادی برای سهولت در وسایل یافت شده زوار
قوامی مدیر کل محترم حج زیارت کهگیلویه و بویراحمد مستقر در مرز پایانی مهران پیشنهاد داد که زایران شماره تماس و مشخصات خود را در کوله پشتی‌هایشان قرار دهند چرا که تاکنون تعدادی ساک و کوله‌پشتی به واحد امور راهنمایان و گمشدگان حج و زیارت مستقر در مرز مهران تحویل داده شده که مشخصات مالکین آن‌ها مشخص نیست.
++استقرار خادمان قزوین و خراسان رضوی در کربلای معلی
ایستگاه روضتین کربلا یکی از محل های خدمت رسانی خادمان خراسان رضوی و قزوین است.
++خدمت خالصانه کارگزاران خدوم استان کهگیلویه وبویراحمد
این کارگزاران در عمود 168نجف اشرف جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی ع می پردازند.
++توزیع برچسب مشخصات
توزیع برچسب مشخصات بین زائرن جهت چسباندن بر روی کوله هایشان برای پیدا شدن اشیا زائران کاری از کارگزاران حج لرستان صورت می گیرد اما جدا توصیه می شود که زایران مبادرت به ای کار کنند.



امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.