پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت وارد شهر نجف شد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت وارد شهر نجف شد
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به منظور شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی،‌ صبح امروز وارد شهر نجف اشرف شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت به نقل از بعثه مقام معظم رهبری ،‌ حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در صدر هیئتی به منظور شرکت در مراسم اربعین حسینی،‌ صبح امروز وارد شهر نجف اشرف شد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در بدو ورود به فرودگاه نجف مورد استقبال مسئولان دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درعراق و نجف، دفتر نمایندگی سامان حج و زیارت در عراق و کنسولگری کشورمان در نجف قرار گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین نواب با اشاره به اهداف این سفرگفت: یکی از برنامه های بعثه مقام معظم رهبری درعتبات عالیات برنامه های فرهنگی و معنوی و زیارت بويژه برنامه های فراگیر در مناسبت های مذهبی همچون اربعین حسینی ، عاشورا و عرفه است که خوشبختانه برنامه های امسال در اربعین به خوبی درعتبات عالیات درحال برگزاری است.
وی افزود: درایام اربعین حسینی همچنین خدمت خدمتگزاران زائران حسینی می رسیم و ضمن خداقوت و خسته نباشید،‌ قرار است درچند همایش در کربلا و نجف شرکت و با مسئولان و شخصیتهای عراقی در نجف، کربلا، کاظمین، بغداد و سامرا دیدار و گفتگو کنیم و در ضمن برنامه هایی را که نیاز به پشتیبانی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برای برگزاری بهتر دارد، شناسایی نماییم.
حجت الاسلام والمسلمین نواب تصریح کرد: برنامه های بسیار خوبی در ایام اربعین حسینی هر سال با تلاش کمیته فرهنگی آموزشی اربعین وهمکاری عموم مراکز و نهادهای فرهنگی کشورمان در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلا برگزار می شود و امسال نهادها، ارگان ها و سازمان های مختلف همکاری سازنده ای با کمیته فرهنگی اربعین دارند و این کمیته هم توانسته است برنامه های خوبی برای بهره مندی معنوی بیشتر زائران تدارک ببیند.
وی با بیان اینکه برنامه های کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در داخل و عراق تاثیرگذار بوده است،‌ ادامه داد: در این سفر از نزدیک ناظر برخدمات رسانی به زائران اربعین حسینی می باشیم تا بتوانیم در آینده برای ارائه بهتر و بیشتر این خدمات، ضمن استفاده از راهکارهای مناسب و کاستن از آسیب ها، پشتیبانی لازم را انجام دهیم.
با سلام. برای استفاده












امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.