پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت از خدمات جمعیت هلال احمر در حرم امیر المومنین(ع)+تصاویر

بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت از خدمات جمعیت هلال احمر در حرم امیر المومنین(ع)+تصاویر
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت و جمعی از دست اندرکاران ستاد اربعین سازمان حج و زیارت خدمات جمعیت هلال احمر در حرم مطهر امیرالمومنین علی (ع) بازدید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، آقای سید عباس حسینی و تنی چند از مسئولان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری و دست اندرکاران ستاد اربعین سازمان حج و زیارت عصر امروز چهارشنبه از خدمات جمعیت هلال احمر در حرم مطهر امیرالمومنین علی (ع) بازدید به عمل آوردند و در جریان روند خدمت رسانی به زوار قرار گرفتند.
در این بازدید مسئولان حج و زیارت کشورمان ضمن خداقوت به نیروهای هلال احمر از نزدیک با آنها و زایران گفتگو کرده و توصیه های لازم برای خدمت رسانی هرچه بهتر را ارایه نمودند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و هیئت همراه و همچنین آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از دست اندرکاران صبح امروز وارد نجف اشرف شدند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.