پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نشست رییس ستاد کربلای سازمان حج و زیارت در ایام اربعین با نماینده بیمه زایران/ضرورت خدمت رسانی مطلوب به زوار

نشست رییس ستاد کربلای سازمان حج و زیارت در ایام اربعین با نماینده بیمه زایران/ضرورت خدمت رسانی مطلوب به زوار
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ نشست آقای محمد جواد دانشیار و تنی چند از دست اندرکاران ستاد کربلای سازمان حج و زیارت در ایام اربعین حسینی امروز چهارشنبه با نماینده بیمه میهن که بیمه زایران اربعین حسینی را به عهده دارد برگزار شد.
در این دیدار نماینده بیمه میهن به ارایه گزارشی در خصوص خدمات صورت گرفته پرداخت و دانشیار نیز توضیحاتی را برای خدمت رسانی مطلوب ، شایسته و در خور شان زوار ایرانی بیان کرد.
در ادامه بررسی میدانی و رصد اقدامات بیمه به صورت آنلاین انجام گرفت و رییس ستاد کربلای سازمان حج وزیارت در ایام اربعین بر جدیت در تسریع اقدامات مقتضی به همه زایران تحت پوششی که نیاز به خدمات داشته باشند تاکید کرد.
وی لزوم اطلاع رسانی از سوی مسئولان بیمه زایران اربعین حسینی را حائز اهمیت دانست و گفت: زایران باید بدانند که چگونه و به چه صورت می توانند از خدمات درمانی و بیمه ای بهره مند شوند.
در این جلسه که آخرین هماهنگی ها برای خدمت رسانی مطلوب به زوار صورت گرفت دانشیار و تنی چند از اعضای ستاد کربلا ضمن بیان توصیه های لازم هماهنگی بیشتر میان بیمه و هلال احمر را ضروری دانستند.
گفتنی است زایران کشورمان که تحت پوشش بیمه اربعین قرار دارند در صورت نیاز به دریافت خدمات درمانی می توانند با سیم کارت ایرانی خود با شماره تلفن ۰۰۹۸۲۱۹۶۸۸۹ و همچنین در صورتی که زایران دارای خط عراقی هستند می توانند با شماره تلفن ۱۲۸و داخلی ۲ تماس بگیرند تا خدمات بیمه ای و درمانی به آنها ارایه شود.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.