پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دستهایی که به دعا و لبهایی که به تقدیر باز می شوند از خادمان زوار الحسین(ع)

دستهایی که به دعا و لبهایی که به تقدیر باز می شوند از خادمان زوار الحسین(ع)
وقتی دخترک ش را دید و صورتش را لمس کرد آهی از سر آرامش کشید و با بغض رو به گنبد طلایی امام خوبی ها گفت: «الهی خیر ببینید، انشاالله، هر چه از خدا می خواهید به شما بدهد» و همه خدا را سپاس گفتند و اشک شوق ریختند در واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان اربعین حسینی.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛گوشه گوشه های نقاط پرجمعیت منتهی به بین الحرمین، نقاط پرازدحام نزدیک به حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(س)، نقاط پر زایر نجف اشرف، عمودهای مسیر نجف تا کربلا، کاظمین ، سامرا و نقاط مرزی ؛ همه و همه جزو مناطقی است که خادمان زوار در واحد راهنمایی زایران وامور گمشدگان حضوری پررنگ دارند برای قوت قلب زایران.
و این زایران اگر زمانی حیران و پریشان گمشده ای شوند با نگاه به این خادمان که با کاورهای آبی رنگ و چترهای آبی امداد حاضر هستند، دست یاری می طلبند و اینان نیز سرازپانمی شناسند برای خدمت.
حال و روز اینها مانند حال نگهبانان بهشت است و چه خوش تر و بهتر از اینکه یاری رسان زایران بهشت باشید و خستگی و گرمای هوا نیز آزارت ندهد بخاطر خدمت.
و این خدمت اگر خالصانه و عاشقانه باشد خریدارش خداست و حضرت حسین(ع).
این روزها دست هایی به دعا و لب هایی به تقدیر برمی آیند از این خادمان راهنمایی زایران و امور گمشدگان.
و خادمان در واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان نیز فقط همین را می خواهند که زوار از پیروجوان و زن و مرد و کودک خردسال که زایران این سرزمین هستند برایشان دعاکنند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.