پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه ستاد کربلای معلی برگزار شد /تشکر از حضور پررنگ خادمان زوار الحسین(ع) در واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان

جلسه ستاد کربلای معلی برگزار شد /تشکر از حضور پررنگ خادمان زوار الحسین(ع) در واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان
جلسه ستاد کربلای معلی با حضور رییس ستاد کربلای سازمان حج و زیارت، مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت و اعضای ستاد در کربلا برگزار شد و از خدمات خالصانه و حضور پررنگ خادمان زوار الحسین در واحد راهنمیی زایران و امور گمشدگان قدردانی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ جلسه ستاد کربلای معلی سازمان حج وزیارت امروز جمعه دهم شهریور در محل ستاد برگزار شد و بر خدمت رسانی مطلوب براساس وظایف محول شده به سازمان حج وزیارت تاکید شد.
در ابتدای این جلسه آقای محمد حسین نیک روش ضمن قدردانی از حضور پررنگ خادمان در واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان گفت: حضور این عزیزان نسبت به سنوات قبل پررنگ تر بوده است و ما قدردان این تلاش های خالصانه هستیم.
وی افزود: طی روزهای اخیر شاهد صحنه هایی زیبا از خدمت بوده ایم ؛ خادمان توانسته اند افراد گمشده را به خانواده های شان تحویل دهند و این خدمت رسانی از نظر خداوند و اهل بیت عصمت و طهارت پوشیده نیست.
در ادامه این جلسه محمد جواد دانشیار رییس ستاد کربلا این حضور پررنگ خادمان را مایه خرسندی دانست و تاکید کرد: این حضور پررنگ از سوی کارگزاران سازمان حج و زیارت به ویژه در کربلای معلی چشمگیرتر و پررنگ تر از سالهای قبل بوده است.
وی افزود:بحمدالله نیروهای کارگزاران در استانها نیز حضوری فعال دارند؛ سال قبل از نیروهای 6 استان و آنهم به صورت محدود فعالیت می کردند که این رقم امسال به 11 استان رسیده و حتی تعداد بیشتری از مدیران استان ها هم در این خدمت رسانی مشارکت دارند.
وی تصریح کرد: خدا را سپاسگزاریم که این خدمت رسانی به نحو احسن و براساس وظایف سازمان در کمیته مرکزی اربعین (ثبت نام و اعزام و راهنمایی زایران ) انجام گرفته است.
در ادامه این جلسه واحدها به ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداختند و راهکارهای خود را برای خدمت رسانی مطلوب و آخرین هماهنگی ها را بیان داشتند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.