پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حماسه زوار الحسین(ع ) و خدمت رسانی خادمان خستگی ناپذیر به آنها

حماسه زوار الحسین(ع ) و خدمت رسانی خادمان خستگی ناپذیر به آنها
بی شک اربعین حسینی را می توان حماسه ای عظیم از حضور میلیونی زوار الحسین (ع) دانست و این شکوه و جلال در وصف نمی گنجد اما افرادی هستند که در کنار حماسه سازان حضور پررنگی دارند و یاری رسان آنها می باشند در هر مکان و زمانی؛ اینان خادمان زوار در واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حماسه حضور زوار در اربعین حسینی امسال نیز با جمعیتی میلیونی و کم نظیر در حال انجام است.
جمعیت میلیونی زوار الحسین(ع) از کشورمان نیز راهسپار عراق شده اند تا عشق و ارادت خودرا به حضرت اباعبدالله و خاندان ایشان ثابت کنند و تجدید بیعتی با ایشان داشته باشند .
اما برای این حضور شکوه انگیز هزاران نفر اعم از نیروهای مردمی تا دستگاههای مختلف تلاش لازم را انجام می دهند که یکی از آنها خادمان زوار الحسین در واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان هستند.
امسال خادمان زوار الحسین (ع) که از کارگزاران سازمان حج و زیارت هستند، راهی عراق شده اند و خستگی را به کناری زده اند و از پیروجوان با پوشیدن کاورهای آبی رنگ به صورت شبانه روزی به راهنمایی می پردازند.
این عزیزان در واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان تمام هم و غم خود را در راستای خدمت به زوار الحسین (ع) قرار داده اند و از آرامش زایران آرامش خاطر می گیرند و تنها و تنها به خدمت رسانی خالصانه می اندیشند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.