پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

استمرار خدمت رسانی شبانه روزی راهنمایان زایران و امور گمشدگان به زوار الحسین(ع)/آخرین وضعیت اقدامات انجام شده به زایران

استمرار خدمت رسانی شبانه روزی راهنمایان زایران و امور گمشدگان به زوار الحسین(ع)/آخرین وضعیت اقدامات انجام شده به زایران
خدمت رسانی در واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان با جدیت در حال انجام است و خادمان زوار الحسین (ع) به صورت شبانه روزی در خدمت زوار هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ براساس آمار بدست آمده طی 24 ساعت گذشته (روز دهم شهریور) این خدمت رسانی انجام گرفت.
خادمان در 95 پایگاه راهنمایی سازمان حج و زیارت به صورت 24 ساعته در حوزه راهنمایی زائرین فعال بودند و در مجموع به 140 هزار و 788 نفر از زائرن خدمات رسانی داشته اند.
طی این بازه زمانی بیشترین خدمت رسانی به ترتیب در شهرهای کربلای معلی، مرز مهران، کاظمین، خسروی،طریق الحسین،مرزهای شلمچه و چذابه،نجف،سامرا، باشماق و تمرچین صورت گرفته است.
در 24 ساعت گذشته در این 95 پایگاه راهنمایی زائرین مواردی از گم شدن افراد اطلاع رسانی شد که بحمدالله با تلاش های صورت گرفته ازسوی خادمان زوار الحسین این افراد به همراهان و خانواده های خود پیوستند.
خدمات امداد و راهنمای زائرین در نقاط مرزی از ابتدای ماه صفر آغاز شد و در سایر نقاط نیز از تاریخ 5 شهریور پایگاه ها فعال و به ارائه خدمات پرداختند.
همچنین در مجموع در پنج روز گذشته 580 هزار و 648خدمت راهنمایی به زائرین ارائه شده و بیشترین آمار خدمات رسانی روز 9 شهریور ماه بوده است. این خدمت رسانی همچنان با قوت از سوی این خادمان ادامه دارد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.