پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بسته خبری اربعین/ از خدمت رسانی خالصانه به تمامی زوار الحسین(ع) تا حضور خادمان در همه نقاط و همه ساعات

بسته خبری اربعین/ از خدمت رسانی خالصانه به تمامی زوار الحسین(ع) تا حضور خادمان در همه نقاط و همه ساعات
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ;سازمان حج وزیارت در ایام اربعین حسینی مسئول کمیته ثبت نام و اعزام می باشد که وظیفه ثبت نام و برنامه ریزی اعزام و همچنین در عراق وظیفه راهنمایی زایران و امور گمشدگان را برعهده دارد .
از همین رو روزانه بسته های خبری مربوط به خدمات رسانی صورت گرفته به زایران را ارایه می دهیم .
**خدمت به همه زوار الحسین (ع)
مساعدت به بانوی عراقی که در خیابان میثم تمار زمین خورده و از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود.
این زائر اهل بصره توسط راهنمایان با ویلچیر به مرکز طبی عراقی باب بغداد همراهی شد.
**با تلاش خادمان زوار الحسین(ع) در واحد راهنمایی زایران و امور گمشدکان، خانم زائر اهل تاجیکستان که از خانواده اش جدا افتاده بود به همسرش درباب قبله حضرت ابوالفضل(س) ملحق شد.
**دیدار دبیر و مشاور ستاد اربعین سازمان حج و زیارت با اقای عابدی سرکنسول بصره و گفتگو در خصوص موضوعات مرتبط با مسئولیتهای سازمان در ایام اربعین .
** کارگزاران در قالب واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان در حال خدمت رسانی به زوار الحسین در مرز باشماق ایران‌و باشماق کردستان‌عراق هستند.
** راهنمایی زائرین توسط کارگزاران اهل سنت در مرز باشماق با جدیت در حال انجام است و این عزیزان به صورت شبانه روزی در کنار سایر خادمان حضور دارند.
** كمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین حسینی: با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران به کشور گفت: نگران حوادث ترافیکی در هنگام بازگشت زائران به شهرهای محل سکونت شأن هستیم و در این راستا از زائران میخواهیم در هنگام ورود به کشور حتما چند ساعتی استراحت کنند.
**معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرد که موکب های ایرانی باید به ارائه خدمات خود تا زمان بازگشت زوار ایرانی به کشور ادامه دهند و تا چند روز پس از اربعین نیز فعالیت داشته باشند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.
**محمد حسین محمدی و برادر کوچکش اهل اصفهان که توسط خادمان زوار الحسین(ع) در واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان سامرا پیدا شده بودند، با تلاش های خادمان به خانواده تحویل داده شدند.
** دیدار دبیر و مشاور ستاد اربعین سازمان حج و زیارت با سرکنسول محترم جمهوری اسلامی ایران در دفتر کنسولگری نجف اشرف.
** تلاش ها در واحد راهنمایی زایران و امداد گمشدگان در سامرا به صورت شبانه روزی در حال انجام است و در این میان یک دختر خردسال که از خانواده جداافتاده بود توسط واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان تحویل خانواده شد.
** بازدید مدیر بهداشت و امور بیمه ای سازمان حج و زیارت از مرکز پایش وضعیت ستاد میهن در کربلا
**در این بازدید که باحضور دکتر محمودی آذر، رئیس هیئت مدیره بیمه میهن و مجید کیانی، مسئول کمیته مالی _ پشتیبانی ستاد اربعین بیمه میهن همراه بود، جواد شیخ زاده در جریان فرایند خدمت رسانی به زائران اربعین قرار گرفت.
**بازدید مسئولین شهری و عمودهای واحد راهنمایی زائرین از خدمت رسانی کارگزاران محترم در ایستگاه راهنمایی گروه امداد شماره ۳ حج و زیارت استان بوشهر واقع در میدان سفینه کربلا.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.