پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حضور 1000 نفر خادم در 84 ایستگاه واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان در اربعین 1402 خدمت رسانی می کنند

حضور 1000 نفر خادم در 84 ایستگاه واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان در اربعین 1402 خدمت رسانی می کنند

معاون عتبات سازمان حج و زیارت خبرداد که حدود یک هزار نفر از خادمان که از کارگزاران این سازمان هستند به صورت داوطلبانه در 84 ایستگاه واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان خدمت رسانی می کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای حمید رضا محمدی دبیر ستاد اربعین سازمان حج و زیارت و معاون عتبات عالیات سازمان درباره اقدامات صورت گرفته در موسم اربعین امسال توضیح داد: در راستای ماموریت که برای راهنمایی زایران و امور گمشدگان واگذار شده ، مبادرت به راه اندازی 84 ایستگاه راهنمایی زایران در مرزها، نجف ، کربلا، کاظمین ، سامرا و طریق الحسین(مسیر نجف به کربلا) نمودیم.
وی افزود: برای این مهم فراخوانی از کارگزاران حج و زیارت صورت گرفت که تعدا کثیری متقاضی و عاشق خدمت داوطلبانه شدند که از میان آنها تعدادی از عزیزان شناسایی شدند.
محمدی با بیان اینکه درخواست کارگزاران برای حضور بسیار بیشتر از تعداد اعزامی بوده است گفت: برای اربعین امسال توانستیم حدود یکهزار نفر از کارگزاران را برای واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان اعزام نماییم که بحمدالله با سازوکار تعیین شده این تعداد نسبت به سنوات گذشته رشد داشته است.
وی با اشاره به تلاش سازمان حج و زیارت در راستای خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به زایران تصریح کرد: اقدامات سازمان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و رییس جمهوری و تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت های مردمی صورت پذیرد ، انجام گرفت و بحمدالله کارگزاران با عشق و ایمان در این مسیر به خدمت رسانی می پردازند.
محمدی اشاره کرد که خادمان سازمان حج و زیارت با کاورهای آبی رنگ د مناطق ذکر شده و شهرهای زیارتی عراق حضور 24 ساعته دارند و راهنمایی زایران و امور گمشدگان را انجام می دهند.
وی همچنین به زایران توصیه کرد که حتما داخل وسایل یا کوله پشتی های خود شماره، مشخصات و تلفن خود را قرار دهند تا در صورت پیدا شدن وسایل، به سرعت این اقلام تحویل صاحبانش شود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.