پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تلاش های خالصانه کارگزاران در واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان/آخرین آمار ثبت شده خدمات واحد راهنمایی زایران

تلاش های خالصانه کارگزاران در واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان/آخرین آمار ثبت شده خدمات واحد راهنمایی زایران
رییس دفتر ستاد اربعین سازمان حج و زیارت با اشاره به عملکرد موفقیت آمیز واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان گفت: از ظرفیت کارگزاران سازمان حج و زیارت در این زمینه بهره گرفتیم که نسبت به سنوات قبل پررنگ تر بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای داوود باقری رییس دفتر ستاد اربعین سازمان حج و زیارت درباره اقدامات انجام شده در ایام اربعین گفت:رسازمان علاوه بر ثبت نام و برنامه ریزی برای زیران، متولی واحد زایران و امور گمشدگان می باشد که امسال این وظیفه را پررنگ تر از سالهای قبل انجام داده و در 6 مرز ورودی به عراق ، 4 شهر زیارتی و مسیر نجف به کربلا این نیروهای زحمتکش مستقر شده اند که در این زمینه از ظرفیت کارگزاران دلسوز سازمان استفاده شده است.
وی با بیان اینکه در واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان نسبت به راهنمایی راهها، اماکن مقدس، اشیا گمشده یا پیدا شده و افراد گمشده یا پیدا شده راهنمایی صورت گرفته است گفت: در روزهای اخیر صحنه های زیبایی خلق شده است که این مهم مرهون لطف الهی و دلسوزی کارگزاران می باشد.
باقری تصریح کرد: تا روز گذشته با تلاش های واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان بیش از 90 درصد مراجعه گنندگان گمشدگان خود را یافته اند و یا حدود 60 درصد اشیا گمشده که به ما اطلاع داده شده از این طریق پیدا شده است ؛ تا روز گذشته یک میلیون و 65 هزار خدمت ارایه شده که حدود 28 هزار گمشده ثبت و مراجعه شده و بیش از 90 درصد موفقیت آمیز بوده و این زایران به عزیزانشان پیوسته اند.
وی افزود: همچنین سازمان حج و زیارت در این ایام علاوه بر فعالیتهای ذکر شده بر موضوع بیمه زایران نیز نظارت داشته است
رییس دفتر ستاد اربعین سازمان تصریح کرد: سازمان خدمات زیادی در این ایام انجام داده و از ظرفیت های آن برای خدمت رسانی بهتر استفاده شده که می توان به طبخ غذا در آشپزخانه های نجف و کربلا اشاره کرد و تاکنون 360 هزار پرس در این رابطه طبخ گشته است . ضمن اینکه از سایر ظرفیت های موجود نیز استفاده شده است.
باقری با اشاره به عملکرد سمن های (سازمان های مردم نهاد) عراقی و ایرانی در همکاری با واحد راهنمایی زایران و امور گمشدگان گفت: این سمن ها با ما همکاری داشتند که امیدواریم از مشارکت این عزیزان در سنوات آتی به جهت خدمت رسانی بهتر استفاده کنیم.


امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.