پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همزمان با سالگرد شهدای منا و هفته دفاع مقدس ؛

نام خیابان رودکی شمالی به شهدای منا تغییر یافت

نام خیابان رودکی شمالی به شهدای منا تغییر یافت
همزمان با سالگرد شهدای منا و چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان «شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی» با حضور جمعی از مسئولان حوزه حج و زیارت و شهرداری ، نام خیابان رودکی شمالی به شهدای منا تغییر یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ؛ همزمان با سالگرد شهدای منا و چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان «شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی» عصر امروز دوشنبه طی مراسمی با حضورمعاونان بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت، شهردار و معاونان منطقه 2 و یکی از خانواده های شهدای منطقه نام خیابان رودکی شمالی به شهدای منا ، تغییر یافت.
در ابتدای این مراسم آقای مهدی صالحی شهردار منطقه 2 به روند تغییر نام خیابان رودکی شمالی به شهدای منا در شورای شهر تهران اشاره کرد و گفت: درحال حاضر در شورای شهر و بدنه شهرداری تلاش می شود تا نامگذاری های مناسبی صورت گیرد و امروز نیز خیابان مجاورسازمان حج و زیارت به نام شهدای منا نامگذاری شد و امیدواریم این مهم برای محله و شهر مایه خیر و برکت باشد.
حجت الااسلام والمسلمین سید حسین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری نیز درمراسم نامگذاری خیابان شهدای منا گفت: امیدواریم این حرکت زیبا آغازی برای احیا و زنده نگهداشتن یاد و نام این شهدای عزیز باشد.
وی با بیان اینکه مقام شهدای بزرگوارمنا عالی و جایشان در میان ما خالی است، افزود: یاد شهدای منا ، زنان و مردانی را که در لباس احرام به فیض شهادت نایل آمدند گرامی می داریم و ان شاءالله حرکت های زیبای دیگری را در شهرداری و شورای شهر در این ارتباط شاهد باشیم.
وی تصریح کرد: همه ما قدردان نعمت شهدا و خون شهدا هستیم و این نامگذاری را مبارک می دانیم.
در پایان این مراسم با حضور خواهر شهیدان کارگری(خواهر 4 شهید ) از تابلوی خیابان شهدای منا رونمایی شد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.