پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همگام و همدل با مردم انقلابی ایران اسلامی؛ حضور مسئولان و کارکنان مجموعه حج و زیارت در اجتماع پرشور مردم

همگام و همدل با مردم انقلابی ایران اسلامی؛ حضور مسئولان و کارکنان مجموعه حج و زیارت در اجتماع پرشور مردم

مردم انقلابی ایرانی اسلامی در سراسر کشور با حضور خودجوش در میادین اصلی شهرها، جنایات صهیونیست های کوردل را محکوم کردند؛ در این میان مسئولان و کارکنان حوزه حج و زیارت نیز در میان تظاهرکنندگان حضور یافتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ؛ در پی جنایات شب گذشته(سه شنبه 25 مهر) رژیم غاصب اسرائیل دربمباران بیمارستان غزه و اعلام عزای عمومی در ایران اسلامی ، تجمعات اعتراض آمیزبا حضور صدها هزار نفر از مردم کشورمان در شهرهای مختلف برگزار شد و ملت انقلابی ایران ، خشم و انزجار خود را از جنایات این رژیم کودک کش ابراز داشتند.
تجمع مردم انقلابی تهران از ساعت 15 درمیدان انقلاب و با حضور زنان ، مردان ، جوانان و نوجوانان که شعار مرگ بر اسرائیل ، مرگ برآمریکا و مرگ بر انگلیس سر دادند و پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و فلسطین را در دست داشتند ، برگزارشد.
مسئولان و کارکنان سازمان حج وزیارت و بعثه مقام معظم رهبری نیز به خیل عظیم اجتماع مردم انقلابی تهران پیوستند و با سردادن شعارهای ضد صهیونیستی ، خشم وانزجار خود را از جنایات اشغالگران صهیونیست که با حمایت شیطان بزرگ آمریکا صورت می گیرد ابراز داشتند و با مردم مظلوم و بی دفاع غزه ابراز همدردی کردند.
دراین مراسم پرشور ، اجتماع کنندگان محاکمه سردمداران رژیم جنایتکار اسرائیل را بعنوان عاملان نسل کشی در غزه خواستار شدند.
شعرخوانی ، مداحی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت و پخش سرود از دیگر بخش های این تجمع بود .
همچنین آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی نیز در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت.
نظیر این تجمعات نیز از ساعت ۱۵ در دیگر شهرهای کشورمان برگزار شد و مردم با حضور خود تسکینی برآلام دردهای مردم بی دفاع فلسطین شدند.
گفتنی است که مدیران و کارکنان دفاتر حج وزیارت در استانها نیز همراه با اجتماع مردم انقلابی در استانها حضوری پررنگ داشتند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.