پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با حضور معاون سازمان حج وزیارت و مقامات استانی ؛

آیین تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت استان اردبیل برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت استان اردبیل برگزار شد
آیین تکریم از خدمات مدیر سابق حج وزیارت استان اردبیل و معارفه ابراهیم احدی به عنوان مدیر دفتر حج وزیارت این استان با حضور دست اندرکاران حج و زیارت و تنی چند ازمسئولان استانی برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آیین تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت استان اردبیل صبح روز چهارشنبه سوم آبان ماه با حضور آقای رهبری فر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج وزیارت، مدیر کل دفتر راهبری و نظارت برامور کارگزاران، جمعی از کارگزاران استان اردبیل ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مسئولین استانی در محل دفتر حج و زیارت استان برگزار شد.
در ابتدای جلسه حجت الاسلام بیدار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت استان ضمن خیر مقدم، توصیه هایی را از فرمایشات مولای متقیان حضرت علی (ع) بیان و از آقای چمن آرایی بابت خدمات چند ساله تقدیر و تشکر و برای آقای احدی آرزوی موفقیت کرد.
آقای رهبری فر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج وزیارت نیز با قدردانی از خدمات آقای چمن آرایی در استانی که زبانزد به محبت سید الشهداء و ائمه معصوم می باشد، از تمامی اقدامات تشکر و برای آقای ابراهیم احدی به جهت حضور در دفتر حج و زیارت استان اردبیل و خدمت رسانی مطلوب به زایران آرزوی موفقیت نمود.
در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری صحبت هایی را در خصوص فرمایشات اخیر رییس جمهوری پیرامون زیارت آسان مطرح نمود.
سپس آقای چمن آرایی با خیر مقدم به حاضرین گزارش کوتاه از عملکرد زیارتی خصوصا در بحث عتبات که استان جزو ۱۰ استان برتر در حوزه زیارتی را اعلام داشتند، مطرح کرد.
سپس آقای احدی سخنرانی و از عملکرد همکاران تشکر و آمادگی خود را برای خدمات بیشتر در حوزه زیارتی و کارگزاران اعلام داشت.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.