پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اجتماع حماسی مردم ایران اسلامی در محکومیت کودک کشی صهیونیست ها/حضور مسئولان و کارکنان حج و زیارت در این اجتماع باشکوه

اجتماع حماسی مردم ایران اسلامی در محکومیت کودک کشی صهیونیست ها/حضور مسئولان و کارکنان حج و زیارت در این اجتماع باشکوه
هزاران نفر از مردم غیور و همیشه در صحنه کشورمان عصر 27 آبان ماه در جای جای ایران اسلامی به میدان آمده و استمرار حملات وحشیانه و بدور از انسانیت رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند؛ مسئولان حج و زیارت کشورمان نیز در این راهپیمایی و اجتماع عظیم حضور یافتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ امروز شنبه 27 آبان ماه 1402 همزمان با چهلمین روز از استمرار حملات وحشیانه و بدور ازانسانیت رژیم اسراییل در قبال مردم مظلوم و بی دفاع غزه ، مردم ایران اسلامی در شهرهای کشورمان به میدان آمده و«کودک‌کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی»، «قتل‌عام»، «ترور»، «جنایت جنگی» و «فاجعه انسانی» در غزه، را محکوم کردند.
مردم کشورمان دراین راهپیمایی و اجتماع با شکوه و حماسی خشم و انزجار خود را از اسراییل، امریکا و همدستان آنها در این جنایت وخونریزی بیان کردند و خواستار دفاع مجامع جهانی وحقوق بشر از مردم مظلوم غزه و بویژه کودکان و زنان شدند.
این راهپیمایی و اجتماع باشکوه دراستان تهران نیز از راس ساعت 15 در میدان انقلاب اسلامی آغاز گردید که در این میان مسئولان و کارکنان حج و زیارت کشورمان نیز درکنار سایر مردم حضور یافته و حمایت خود را از مردم بی دفاع غزه اعلام کردند.
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت، آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت و جمعی از کارکنان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت دراین اجتماع عظیم و حماسی شرکت کردند.
مردم در این مراسم باشکوه شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «الله اکبر، لا الله الا الله، محمد رسول الله»، «یا ایها المومنون اتحدو اتحدو»، «حیدر حیدر نحن ابنا الحیدر»، «حیدر حیدر نحن انصار الحیدر» را سردادند و خواستار واکنش مدعیان حقوق بشری شدند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.