پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

متن پیام روابط عمومی سازمان حج و زیارت به مناسبت 5 آذر سالروز «تشکیل بسیج مستضعفین»

متن پیام روابط عمومی سازمان حج و زیارت به مناسبت 5 آذر سالروز «تشکیل بسیج مستضعفین»
روابط عمومی سازمان حج و زیارت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را گرامی داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت؛درمتن این پیام آمده است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
پنجم آذر ماه هر سال یادآور «تشکیل بسیج مستضعفین» به فرمان معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است و از جلوه‌های انکارناپذیر الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی و نقطه عطف درخشانی در تاریخ میهن اسلامی به شمار می‌رود.
بسیج یادگار بزرگ و درخشان امام راحل، و مظهر اقتدار ملی، و نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت است.
بسیج درختی تنومند با ثمره ایمان،مردم‌داری،جهاد، گره گشایی و خدمت از پایگاه مردم برای مردم و نمود توکل، همدلی و ایمان است که با عمل به رهنمودهای امام راحل(ره) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) همچنان استوار است و روز به روز اثرگذارتر خواهد بود.
کلمه طیبه بسیج، کلیدواژه انقلاب اسلامی است که امام (ره) با بینش حکیمانه خویش برای ملت ایران به یادگار گذاشت. این پدیده مبارک در تاریخ انقلاب اسلامی نه تنها یاریگر و همراه مردم ایران زمین بلکه در کنار ملت‌های منطقه نیز بوده است.
و امروز ثمره بسیج و نمود واقعی رویکرد انساندوستانه و صادقانه آن را نه تنها در ایران اسلامی بلکه درجای جای دنیا میتوان مشاهده کرد زیرا فرهنگ بسیج و بسیجی در نقاط مختلف کره زمین نشات پیدا کرده است.
چنانچه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص بسیج می فرمایند: می توان بسیج را به حق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید.
بدین جهت و در سالروز این فرمان تاریخی روز بسیج را گرامی می داریم.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.