پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

عزیمت نخستین کاروان اهل سنت به عتبات عالیات در سال 1402

عزیمت نخستین کاروان اهل سنت به عتبات عالیات در سال 1402
نخستین کاروان برادران و خواهران اهل سنت استان کردستان در سال 1402 رهسپار عتبات عالیات شدند؛ در سالهای پیشتر نیز عزیزانی از اهل سنت استان کردستان به عتبات عالیات مشرف شده بودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای شیرزادی مدیرحج وزیارت استان کردستان درباره این کاروان اهل سنت گفت: نخستین کاروان برادران و خواهران اهل سنت در سال 1402 ، از شهرستان سقز به عتبات عالیات مشرف شدند.
وی افزود: این عزیزان در روزهای گذشته و ازمرز زمینی مهران به سمت عتبات عالیات عراق رهسپار شده اند و بعد از زیارت اعتاب مقدسه به کشور بازمی گردند.
مدیر حج و زیارت استان کردستان با بیان اینکه در گذشته (حدود 8 سال پیش)نیز عزیزانی از اهل سنت به زیارت عتبات عالیات مشرف شده اند گفت: کاروان مذکور که نخستین کاروان در سال 1402 می باشد با بسته زیارتی مختص اهل سنت به عتبات عالیات رهسپار شده اند و مدیر کاروان نیز از برادران اهل سنت می باشد.
گفتنی است این کاروان با همکاری دست اندرکاران سازمان حج وزیارت و با بسته زیارتی مختص اهل سنت اعزام گردیده است که در این بسته زایران ، بزرگان و شیوخ اهل سنت در بغداد را زیارت وسپس به کاظمین وکربلا ونجف اعزام می شوند.





امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.