پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری جلسه توجیهی ثبت نام عمره مفرده در قزوین

برگزاری جلسه توجیهی ثبت نام عمره مفرده در قزوین
جلسه توجیهی ثبت نام عمره مفرده در استان قزوین برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ؛ روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین نوشت: ، جلسه توجیهی ثبت نام از زائرین عمره مفرده روز سه شنبه مورخ 22 اذر در سالن اجتماعات حج و زیارت استان برگزار گردید.
در این جلسه که تمامی مدیران عامل دفاتر زیارتی به همراه مدیر فنی و مسئولین رایانه آنها شرکت داشتند پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا.. مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران ، آقای بشیر سلیمی به ایراد سخنرانی پرداختند.
وی اطلاعاتی در خصوص تعداد کاروانها ، تاریخ پرواز ، قیمت تمام شده و ... ارائه و بیان داشت و گفت: با توجه به تعطیلی حدود 9 ساله سفر زیارتی عمره مفرده نیاز است تا مدیران کاروانها در این دوره از افراد مجرب و واجد شرایط استفاده گردد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین افشار نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان دقایقی به ایراد سخنرانی پرداخته و بیان داشت: انتخاب روحانی برای کاروانهای عمره مفرده از افراد مجرب و کسانی که در آزمون ورودی قبول شده اند انجام خواهد شد.
در پایان نیز مهندس خضری مسئول رایانه و ثبت نام حج و عمره نیز نسبت به تشریع و نحوه ثبت نام زائرین در سیستم توضیحاتی را ارائه نمود.


امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.