پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری همایش آموزشی ،توجیهی ثبت نام عمره مفرده در حج و زیارت استان کرمانشاه

برگزاری همایش آموزشی ،توجیهی ثبت نام عمره مفرده در حج و زیارت استان کرمانشاه
همایش آموزشی ،توجیهی ثبت نام عمره مفرده در حج و زیارت استان کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ روابط عمومی حج و زیارت استان کرمانشاه نوشت: همایش آموزشی ،توجیهی ثبت نام عمره مفرده در کاروان ها ،عصر روز سه شنبه ۲۱ آذرماه با حضور مدیران دفاتر زیارتی و کاربران رایانه استان برگزار گردید.
کریمی خو مدیر حج و زیارت استان در این همایش اعلام کرد:هزینه سفر عمره در ۱۰گروه قیمتی از حدود ۴۰ میلیون ۲۰۰ هزار تومان تا حدود ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود‌.
وی با بیان اینکه اولویت‌های۱ تا ۱۵۰ در مرحله نخست می‌توانند برای تشرف به عمره اقدام کنند، افزود: از روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه ساعت ۱۱ صبح متقاضیانی که دارای اولویت‌های مذکور هستند میتوانند برای ثبت نام به دفاتر زیارتی و یا سامانه عمره مراجعه کنند و پیش ثبت نام انجام دهند.
مدیر حج و زیارت افزود: افراد دارای اولویت در روز پنج‌شنبه ساعت ۹ صبح ثبت‌نام قطعی انجام داده و گروه قیمتی و تاریخ اعزام و همچنین شرکت مجری را انتخاب و با حضور در شرکت زیارتی منتخب ادامه مراحل ثبت‌نام را انجام خواهند داد و ۴۸ساعت فرصت واریز هزینه سفر تعیین گردیده است که مدت زمان سفر ۱۰ روز شامل ۵ روز در مکه و ۵ روز در مدینه خواهد بود و ظرفیت کاروان‌های عمره ۹۰ تا ۱۶۷ نفره در نظر گرفته شده است.
در بخش پایانی این همایش نیز فرآیند ثبت نام سیستمی زائرین برای کاربران دفاتر زیارتی توسط آقای محمودی مسئول ثبت نام و اعزام حج و زیارت استان تشریح گردید .
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.