پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار تعدادی از کارکنان شرکتی سازمان حج وزیارت با رئیس سازمان در آستانه میلاد حضرت علی علیه السلام

دیدار تعدادی از کارکنان شرکتی سازمان حج وزیارت با رئیس سازمان در  آستانه میلاد حضرت علی علیه السلام
در شب میلاد امام متقین مولی الموحدین حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام تنی چند از کارکنان سازمان حج و زیارت با رئیس سازمان و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار کردند .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ جمعی از نیروهای پشتیبانی و خدماتی به دیدار سیدعباس حسینی رفته و ضمن تبریک روز میلاد حضرت علی علیه‌السلام ، سنت حسنه روز پدر را پاسداشتند. در این دیدار ، کارکنان سازمان از اهتمام و پیگیری های رئیس سازمان در رفع دغدغه های معیشتی و توجه ویژه ایشان به ارتقاء و بهره وری سازمان و نیز سلامت اداری و روانی حاکم بر سازمان و نیز فضای شاداب ایجاد شده از زمان تصدی ایشان تشکر و قدردانی کردند .
آقای سید عباس حسینی در دیدار با این نیروهای مومن و خدوم سازمان در بخش های مختلف اداری و خدماتی، ضمن تبریک میلاد حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام بر کارآمدی و کیفی سازی خدمات و نیز تغییرات ایجاد شده و چابک سازی امور اجرایی سازمان و نیز تلاش های صورت گرفته در حوزه اداری ، پشتیبانی و رفع مشکلات معیشتی تاکید نمود و دستاوردهای حاصله را نتیجه همدلی و تلاش و همت مدیران دلسوز و حمایت های وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز توجه و اهتمام ویژه نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت دانست وی اضافه نمود اینجانب به عنوان عضو کوچک خانواده بزرگ حج و زیارت و خدمتگزار آنها تمام تلاش خود را برای کاهش دغدغه های کاری و معیشتی نیروهای سازمان و بازنشستگان عزیز به کار خواهم بست.
وی افزود: از تشریف فرمایی شما و تبریک روز پدر سپاسگزارم و این حضور را ارج می نهم و از زحمات تک تک کارکنان و نیروهای شرکتی قدردانی می نمایم.
در ادامه تنی چند از کارکنان به نمایندگی از نیروهای خدماتی از تسهیلات و امکانات ایجاد شده توسط رئیس سازمان حج و زیارت تقدیر و تشکر نموده و این حمایت ها و هدایت ها را قوت قلبی برای تلاش های بیشتر به جهت خدمت رسانی مطلوب تر به زائران دانستند.
در ادامه جمع حاضر به دیدار نماینده ولی‌فقیه در امور حج وزیارت رفته و عید میلاد حضرت علی علیه السلام را به ایشان تبریک گفته و از حمایت ها و راهنمایی و ارشادات حجت الاسلام والمسلمین نواب قدردانی نمودند.
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز در این دیدار صمیمانه ضمن تبریک ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر بیان داشتند: شما نیروهای خدوم در بخش های مختلف سازمان ، زحمات زیادی را متحمل می شوید . همه ما ، تلاش های شما را ارج می نهیم.
وی افزود: رئیس سازمان حج و زیارت و معاونان ایشان نیز تمامی تلاش خود را برای ارتقاء امور اجرایی سازمان و رفع دغدغه های معیشتی کارکنان بکار بسته ، اقدامات و حمایت های قابل قبولی بعمل می آورند
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.