پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج وزیارت در پیامی عید سعید مبعث را به همه مسلمانان تبریک و تهنیت گفت

رییس سازمان حج وزیارت در پیامی عید سعید مبعث را به همه مسلمانان تبریک و تهنیت گفت
رییس سازمان حج وزیارت در پیامی عید سعید مبعث را به همه مسلمانان تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت؛متن پیام آقای سید عباس حسینی به شرح ذیل می باشد ؛
بسم الله الرحمن الرحیم
“اقراء باسم ربک الذی خلق …”
بخوان، به نام پروردگارت، پروردگاری که تو و همه انسان‌ها را خلق کرد، بخوان و او را به بزرگی یاد کن، کسی که به تو خواندن را آموخت.

آخرین پیامبر خدا، حضرت محمد مصطفی(ص)، رسالت بیدارگری و دعوت به توحید خود را با اذن الهی در بیست و هفتم رجب المرجب آغاز نمود.
بیست و هفتم رجب، فرخنده سالروز مبعث رسول اسلام (ص)، روز تکوین آیه‏‌های رسالت، روز تجلّی رحمت الهی، اتمام حجت معبود بر بندگان است .
این روز بزرگ پیام آور وحدت و سالروز برگزیده شدن خوب ترین خلقت خدا خاتم پیامبران، تفسیر چگونه زیستن برای انسان و جلوه‌ ای زیبا از حکومت صالحان است.
ارزش‌ها و کرامات انسانی آن هنگام نمود یافت که حرا، مأمن سراج منیر با آیه "اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ" عطرآگین گشت و بشریت از آن پس از زلال هدایتش بهره‌ها برد.
و چه نیکوست که در این سالروز وحدت بخش و عید سعید ندای یا رسول الله سردهیم و دل را مأمن یکتایی و یگانگی حضرت معبود و رسول الله و خاندان پاک ایشان نماییم زیرا بیش از هر زمان به آموزه های حضرت ختمی مرتبت نیازمندیم .
چنانکه ( مقام معظم رهبری مدظله العالی) می فرمایند: ملت ایران، امت اسلامی و همه بشریت امروز بیش از هر زمان دیگری به درسهای پیامبر اعظم (ص) یعنی درس اخلاق، رحمت و کرامت، علم آموزی، وحدت، عزت، جهاد و مقاومت نیازمند است.
اینجانب فرارسیدن عید بعثت فخر عالمیان وخاتم پیامبران ،حضرت محمد مصطفی (ص) را به همه مسلمانان و پیروان راستین نبوت، همکاران ارجمند و جامعه بزرگ خادمان حج و زیارت کشور و همچنین وزرای محترم حج کشورهای اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و ازدرگاه ایزد منان عزت، سربلندی و سرافرازی همگان را مسالت دارم.
امید می رود در سایه همکاری و مودت روزافزون کشورهای اسلامی خدمت رسانی مطلوب و مضاعف به حجاج و زایران ، مورد قبول درگاه الهی و حضرت رسول الله (ص)صورت گیرد.

سید عباس حسینی رییس سازمان حج وزیارت
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.