پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

استقبال مردم از غرفه فرهنگی مجموعه حج و زیارت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

استقبال مردم از غرفه فرهنگی مجموعه حج و زیارت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن
همزمان با راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مردم تهران ، مجموعه حج و زیارت با برپایی غرفه در مسیر این راهپیمایی و اجرای برنامه و سرودهای انقلابی در این مراسم حضور یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت به نقل از بعثه مقام معظم رهبری؛ همزمان با سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، غرفه فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در مسیر خیابان آزادی با استقبال بسیار خوب راهپیمایان همراه بود.
بر پایه این گزارش، مجموعه حج و زیارت حضور پررنگی در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشت و با راه اندازی غرفه های مختلف فرهنگی از جمله شهدای منا، سازمان حج و زیارت ، حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت ، موسسه فرهنگی هنری مشعر، میز خدمت ، مرکز پزشکی حج و زیارت و ایستگاه صلواتی به مردم انقلابی و پر شور خدمت رسانی و همراه با خیل عظیم راهپیمایان وفادار به آرمانهای امام امت و مقام معظم رهبری در این جشن ملی غرور آفرین مشارکت کرد.
درغرفه‌ های مجموعه حج و زیارت اجرای برنامه های متنوع همانند اجرای سرودهای انقلابی توسط نوجوانان و مسابقات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان، پاسخ به مراجعه کنندگان میزخدمت، اهدای محصولات فرهنگی و پذیرایی از راهپیمایان صورت گرفت و در راستای همراهی با حماسه حضور میلیونی ملت آگاه و همیشه در صحنه با توزیع بسته های فرهنگی و پخش نماهنگ‌های انقلابی در مسیر راهپیمایی مردم ، یاد و خاطره این ایام گرامی داشته شد.
این گزارش حاکیست، در این غرفه ها به همت بعثه مقام معظم رهبری علاوه بر برپایی نمایشگاه عکس از اماکن تاریخی و زیارتی درمدینه و مکه، عتبات عالیات ، سوریه ، پیاده روی اربعین حسینی و مسجدالاقصی ، خوشنویسی پیام های انقلاب توسط یکی ازخطاطان کشورمان انجام شد و راهپیمایان عکس یادگاری در کنارماکت کعبه و مقام ابراهیم گرفتند.
بر پایه این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز که همراه با اقشار مردم در مسیر راهپیمایی حضور داشت از این غرفه ها بازدید و در پایان مراسم با نواخته شدن گلبانگ اذان، نماز ظهر را همراه با جمعی از راهپیمایان در محوطه سازمان حج و زیارت اقامه کرد. همچنین دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که با همراهی آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در مسیر منتهی به میدان آزادی درحرکت بود ضمن بازدید از غرفه بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به دست اندرکاران خداقوت گفت.
گفتنی است مسئولان و کارکنان مجموعه حج و زیارت نیز ضمن حضوردراین غرفه در طول برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ، ضمن ارج نهادن به آرمانهای انقلاب شکوهمند اسلامی، به صف راهپیمایان انقلابی پیوستند و چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.