پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

روایتی از یک جشن؛ سرود همدلی در 45 سالگی سالگرد انقلاب اسلامی

روایتی از یک جشن؛ سرود همدلی در 45 سالگی سالگرد انقلاب اسلامی
چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی 22 بهمن 1402 با حضور میلیون ها نفر از مردم کشورمان در سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آفتاب بیست و دومین روز از یازدهمین ماه سال در آسمان ایران زمین درخشیدن گرفته بود که مردم از پیروجوان همه و همه شال و کلاه کرده و رهسپار خیابان آزادی شدند همانجایی که طی چهل و پنج سالی که گذشت خاطرات خوب و شیرینی را در مسیر انقلاب اسلامی رقم زده است.
آمدند از همه اقشار از همه شخصیت ها ، زن و مرد ، کودک و میانسال و ..... تا بسرایند شعر زیبای همبستگی ، وحدت، اقتدار، ایمان و عهد با ولایت را....
آفتاب بیست و دوم بهمن امسال حال و هوای بهاری گرفته بود ؛ نسیمی بهاری می وزید و خبری از سوز زمستانی در آسمان پایتخت ایران اسلامی نبود.
همچنین پیش بینی های دشمن و ابزار رسانه ای اش که با کور دلی همیشه به دنبال یاس پراکنی و ناامیدی میان مردم و جدایی مابین مردم و مسئولان است، اینبار هم به باطل انجامید و محقق نشد چون میلیون ها نفر آمدند تا دوشادوش هم فریاد بزنند که کورخوانده اید ما اگر چه سختی های زیادی را تحمل می کنیم اما پای کار انقلاب و نظامی که برایش هزاران شهید داده ایم ایستاده ایم. ایستاده ایم و کشور را در کنار یکدیگر می سازیم.
این واژه های زیبای ایثار و ایستادگی را یکی از جانبازانی که در طول مسیر حرکت می کرد بیان داشت و جوان دیگری که همراه دوستان و همکلاسی هایش در مراسم حاضر است هم می گوید که معلوم است کار دشمن، دشمنی است و ما هیچ گاه پشت پا به دوست خود نمی زنیم و آینده ایران اسلامی را می سازیم.
غالب شرکت کنندگان در راهپیمایی یکدل و یکصدا یک چیز را می گفتند که ایستادگی و استقامت در مقابل دشمنان تا دندان مسلح را پیش گرفته ایم و هراسی به دل راه نمی دهیم.
این حماسه سازانی که امروز آمدند و پرچم سه رنگ ایران عزیز را همراه و روی دوش خود داشتند بر این تاکید کردند که امروز بیش از پیش نیاز به همدلی و اتحاد داریم و بی شک این همراهی را در انتخابات پیش رو نیز به منصه ظهور می رسانیم.
بی شک آغاز ماه شعبان که با 22 بهمن ماه مصادف شد در روزهای پیش رو و انتخابات ایام الله نیکویی را رقم خواهد زد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.