پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیام روابط عمومی سازمان حج و زیارت به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار

پیام روابط عمومی سازمان حج و زیارت به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار
روابط عمومی سازمان حج و زیارت ضمن تبریک ایام اعیاد شعبانیه ، سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و نامگذاری آن به نام پاسداران کشورمان را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد؛
سوم شعبان سالروز میلاد خجسته و مبارک حضرت امام حسین (ع)، تبلور نور و روشنی از اسوه شجاعت، اخلاق، ایمان و ایثار در راه‌ پرودگار است که وجود مبارک ایشان روشنگر مسیر عاشقان اهل بیت‌(ع) و کشتی نجات مومنان است.
میلاد مسعود و مبارک حضرت امام حسین(ع) و نامگذاری آن به نام روز پاسدار، تلفیقی ناب از حرکت نیروهای مومن،‌ ولایتمدار و جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر آن امام همام است.
پاسداران مخلص و متعهد که از نخستین روزهای انقلاب پای عهد خویش در حراست از نهال انقلاب ایستادند و شجاعانه در این مسیر با پیروی از رهبر فقید انقلاب اسلامی گام‌های بلندی در حفظ انقلاب اسلامی برداشتند و در امتداد آن با اقتدا به مقام معظم رهبری مدظله العالی، اقداماتی ارزنده در دفاع از میهن اسلامی، آبادانی و توسعه علمی و فنی جمهوری اسلامی ایران به یادگار گذاشتند و امروز نیز در برهه‌های حساس و پیچ‌های تاریخی با بصیرت در اعتلای آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.
لیکن در این ایام یاد و خاطره تمامی شهدای پاسدار کشور عزیزمان را گرامی می داریم و در چنین ایام مبارکی آرزوی توفیقات روز افزون برای این نیروی مخلص و انقلابی داریم.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.