پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برآیند آزمون متقاضیان واجد شرایط خدمت در حج 1403/مشارکت حدود 1500 نفر از کارگزاران در آزمون های ارتقایی حج تمتع

برآیند آزمون متقاضیان واجد شرایط خدمت در حج 1403/مشارکت حدود 1500 نفر از کارگزاران در آزمون های ارتقایی حج تمتع
مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر امور کارگزاران سازمان حج و زیارت در خصوص آزمون متقاضیان واجد شرایط وعلاقمند خدمت به زائران حج تمتع سال 1403 توضیحاتی را ارایه کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ یاسر نباتی درباره این آزمون اظهار کرد: به منظور ایجاد فرصت برابر برای همه متقاضیان واجد شرایط وعلاقمند خدمت به زائران حج تمتع سال 1403، آزمونی به منظور بکارگیری در سِمت های مدیر، معاون و مأمور اجرایی کاروانها (طرح ارتقاء پلکانی و طرح تطبیق) و مجموعه های حج تمتع که پیش از این در سامانه جامع کارگزاران کارسازی گردیده بود، برگزار شد.
وی با بیان اینکه این آزمون در 13 بهمن ماه و پس از دو سال وقفه برگزار گردید گفت: طرح سوالات متناسب با هر سِمت و با تاکید بر آشنایی بر شرح وظایف انجام گرفت که جواب آزمون نیز 25 بهمن ماه اعلام خواهد شد.
مدیر کل دفتر راهبری و نظارت بر امور کارگزان اظهار کرد: امتیاز بندی برگزیدگان این آزمون پس از اعلام نتیجه نهایی آن مشخص می شود و افراد براساس نیاز هر استان و شهرستان و براساس رتبه امتیاز مکتسبه در لیست انتخاب قرار می گیرند.
وی افزود: حدود یک هزار و 500 نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد حدود 1۰۰۰ نفر برای مامور اجرایی 250 نفر برای معاونت و ۲۵۰ نفر برای مدیریت، در آزمون شرکت نموده اند.
یاسر نباتی در خصوص تحصیلات و میانگین سنی افراد شرکت کننده گفت: میانگین سنی افراد 41 سال بود و حداقل مدرک تحصیلی شرکت کنندگان نیز کارشناسی بوده است که در میان شرکت کنندگان افرادی با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا نیز حضور داشتند.
وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه شرط کسب حداقل نمره قبولی در آزمون ارتقاء حذف شده است؛ لذا نمره آزمون یکی از شاخص های امتیاز بندی خواهد بود و متقاضیان پس از تکمیل فرآیند شرکت در فراخوان شامل آزمون، مصاحبه های تخصصی و .... و کسب حداقل 60 درصد مجموع نمرات، در لیست قبول شدگان و انتخاب، منظور خواهند شد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.