پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نتیجه اولیه آزمون متقاضیان واجد شرایط خدمت در حج 1403 اعلام شد/برگزیدگان در ایستگاه مصاحبه های تخصصی

نتیجه اولیه آزمون متقاضیان واجد شرایط خدمت در حج 1403 اعلام شد/برگزیدگان در ایستگاه مصاحبه های تخصصی
شناسایی واجدین شرایط خدمت در حج 1403 به ایستگاه مصاحبه های تخصصی رسیده و در روزهای آتی افراد برگزیده انتخاب می شوند؛ آزمون اولیه 13 دی ماه برگزار شده بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ ایجاد فرصت برابر برای همه متقاضیان واجد شرایط وعلاقمند خدمت به زائران حج تمتع سال 1403، دفتر راهبری و نظارت بر امور کارگزان سازمان حج وزیارت را برآن داشت که آزمونی به منظور بکارگیری در سِمت های مدیر، معاون و مأمور اجرایی کاروانها (طرح ارتقاء پلکانی و طرح تطبیق) و مجموعه های حج تمتع برگزار کند .
این آزمون در 13 بهمن ماه و پس از دو سال وقفه برگزار گردید و حدود یک هزار و 500 نفر در آن شرکت کردند که میانگین سنی شرکت کنندگان 41 سال و حداقل مدرک تحصیلی آنها نیز کارشناسی بود .از این تعداد شرکت کنندگان حدود 1۰۰۰ نفر برای مامور اجرایی 250 نفر برای معاونت و ۲۵۰ نفر برای مدیریت، در آزمون رقابت کردند.
اما پاسخ آزمون روز 25 بهمن ماه اعلام شد که مرحله بعدی آن یعنی مصاحبه و سایر سنجش ها از برگزیدگان شروع شد که این مهم نیز در روزهای آتی به پایان می رسد؛ افراد برگزیده پس از مصاحبه های تخصصی و .... و کسب حداقل 60 درصد مجموع نمرات، در لیست قبول شدگان و انتخاب، منظور خواهند شد.
مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر امور کارگزاران سازمان حج و زیارت در خصوص این آزمون و برگزیدگان گفت: به محض اعلام نتیجه اولیه آزمون، کار دعوت و مصاحبه های تخصصی به ترتیب آغاز و این مهم در حال انجام است.
یاسر نباتی تصریح کرد: از میان 2 هزارنفر شرکت کننده درآزمون اولیه ، 947 نفر امتیاز آن را کسب کردند که باید مرحله مصاحبه های تخصصی را بگذرانند و در نهایت حدود 400 نفر برگزیده و معرفی خواهند شد که در بخش های مدیر کاروان، معاون کاروان و ماموران اجرایی ،به زایران خدمت رسانی خواهند کرد.
وی در پایان گفت: پس از این مرحله واعلام نتیجه نهایی ، افراد براساس نیاز هر استان و شهرستان و براساس رتبه امتیاز مکتسبه در لیست انتخاب قرار می گیرند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.