پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیام رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)

پیام رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)
رییس سازمان حج و زیارت در پیامی ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) را تبریک گفت .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ؛ متن پیام رییس سازمان حج و زیارت به شرح ذیل است:
بسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
اللَّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَيهِ و عَلي آبائِهِ فِي هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِي كُلِّ سَاعَةٍ وَلِيّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِيلًا وَ عَيْناًحَتَّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِيهَا طَوِيلا" بِرَحمَتِکَ يا اَرحَمَ الرَّاحِمِين
پانزدهم شعبان سالروز ولادت با سعادت و پر برکت دوازدهمين اختر تابناک امامت و ولايت، يگانه منجي عالم بشريت، خاتم الاوصيا و مفخر الاولياء ،حضرت حجت بن الحسن العسگري مهدي موعود (عج) را به تمامي منتظران حضرتش تبريک و تهنيت عرض مي‌نماييم.
امام زمان (عج) امام زمانه است، امام همه انسان‌ها در همه ابعاد زندگي است ،به او بايد اقتدا کرد تا به مقصد رسيد و به کمال واقعی دست يافت. همسويي با اراده مقدس حضرتش که در ميان همه خلايق جاري و نافذ است ،نعمتي بي مثال و فرصتي مغتنم است که ارزاني انسان هاي حق طلب و عدالت خواه گرديده است .

بي‌شک وجود مقدس حضرت ولي عصر (عج)،يگانه راهگشاي بشر از چالش‌هاي فرساينده است که پايه‌هاي آن بر مادي‌گرايي و سرمايه پرستي استوار گرديده و آزادي آرامش انسان ها را طعمه نفسانيت و هوای نفس خود قرار داده است ؛ تمدني که مي تواند منشاء عميق‌ترين نااميدي‌ها گردد.
بر اين اساس وجود بقيه الله الاعظم ،اصلي ترين نياز بشر امروز است و ظهور وجود نازنين ايشان به تصريح پروردگار مهربان در آيه شريفه «و نريد انما الذين استضعفوا في الارض و نجعلهم الائمه و نجعلهم الوارثين » نويدبخش ظهور ایشان و نابودی استکبار جهانی است.
و اینک جهان تشنه معنويت و عدالت است و بشريت بيش از هر زمان ديگري، بي صبرانه انتظار مي‌کشد.انتظاری که نور امید آن را می توان در چشمان مظلومان عالم دید.
و چه مسعود و مبارک است روزي که جهان از فتنه انگيزي های استکبار گران و قدرت طلبان زر و زور پاک شود و حکومت عدل الهي بر سراسر گيتي گسترش يابد و پرچم عدالت و رحمت حق تعالي بر زمين افراشته شود.
اينک با گراميداشت ولادت با سعادت آن عزيز و بزرگترين احياگر آيين محمدي (ص) از خداوند سبحان تعجيل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روز افزون نايب بزرگوار ايشان، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالي) و پيروزي مستضعفان عالم را مسئلت مي نماييم.

در این روز و دراین ایام با قلب و جان خویش برای ظهور حضرت صاحب الزمان مهدی زهرا(س) و نجات مظلومان عالم به ویژه مردم بی دفاع غزه و فلسطین مظلوم از چنگال خونخوار صهیونیسم جهانی دعا می کنیم.
بی شک امداد الهی با ظهور پاک حضرتش بر مردم مستضعف نزدیک است .

سید عباس حسینی
رییس سازمان حج و زیارت
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.