پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دعوت رییس سازمان حج و زیارت از مردم برای شرکت در انتخابات 11 اسفند ماه/نمایندگان واقعی مردم پای صندوق های رای مشخص می شوند

دعوت رییس سازمان حج و زیارت از مردم برای شرکت در انتخابات 11 اسفند ماه/نمایندگان واقعی مردم پای صندوق های رای مشخص می شوند
سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در پیامی کارگزاران حج و زیارت ، زائران و خانواده بزرگ حج و زیارت را برای شرکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 11 اسفندماه 1402 دعوت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پس از برگزاری جشن باشکوه چهل‌‌و‌پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی که با شکوه حضور مردم در ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، بار دیگر عزت این نظام در بیعت پر شور و شعور آحاد مختلف مردم به منصه‌ ظهور رسید؛ اکنون عرصه‌ مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، پیش‌ روی ملت همواره سربلند و شریف ایران اسلامی قرار گرفته است.
عرصه‌ انتخابات، میدانی مهم برای رقابتی سالم بین کاندیداهای کرسی‌های پراهمیت مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است تا مشارکت گسترده مردم پای صندوق‌ های رای را در پیش‌ روی دشمنانی که با خیالی خام در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، به مرحله‌ بروز رسانده و حماسه‌ ماندگار مردم‌سالاری را در فرازی دیگر از تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به ثبت برساند.
انتظار می‌رود که همه آحاد و اقشار مختلف مردم با حساسیت و با درک شرایطی که هم به لحاظ ملی و هم به لحاظ بین‌المللی داریم، زمینه حضور پرشکوهی را برای شرکت در انتخابات فراهم کنند.
حضور مردم در پای صندوق‌ های رای کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم.
امیدوارم ثمره این حضور و این شوری که با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌ های رای اتفاق می‌افتد را در پیشرفت و پیشبرد جامعه اسلامی خود شاهد باشیم.
در همین راستا از خانواده بزرگ حج و زیارت و زائران گرامی دعوت می‌کنیم، با حضور خود پای صندوق های رای و انتخاب افراد شایسته ، متخصص، متدین و انقلابی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون های پاک شهیدان پاسداری نمایند .
سیدعباس حسینی
رئیس سازمان حج و زیارت
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.