پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج وزیارت در مراسم تقدیر از برگزیدگان ورزشی:

اهتمام به ورزش و سلامت جسم و روح در خدمت رسانی هرچه بهتر به زایران اثربخش است

اهتمام به ورزش و سلامت جسم و روح در خدمت رسانی هرچه بهتر به زایران اثربخش است
رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اهمیت ورزش گفت: توجه به سلامت جسم و روح موجب خدمت رسانی با کیفیت تر به زایران خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی در مراسم تقدیر از برگزیدگان ورزشی سازمان حج و زیارت و تجلیل از پیشکسوتان ورزشی اظهار کرد: همه باید به این شعار معروف امیرالمومنین علی علیه السلام تأسی نمائیم که فرمودند؛ "قَوّ علي خِدمَتِكَ جوارِحي " « بارخدایا به اعضاء و جوارحم نیرو ببخش تا در مسیر خدمت و بندگی تو قدم بردارم ».
در ادامه ایشان اظهار داشتند ؛ ورزشکار واقعی کسی است که علاوه بر تقویت بنیه جسمانی، رویکرد جوانمردی، فتوت، و مهربانی داشته باشد. یعنی علاوه بر تقویت جسم ، به تقویت روح و روان نیز اهمیت بدهد.
وی با بیان اینکه در سازمان حج و زیارت به هر دو رویکرد تقویت جسم و تقویت روح نیاز داریم افزود: در عملیات های اجرائی و پر مسئولیت حج ،عمره و عتبات عالیات ، توانمندی جسمانی و خلق و خوی علوی در ارایه خدمات مناسب به زایران تاثیرگذار است ؛ همچنین میزان رضایتمندی زائران و ارائه خدمات به ایشان وابسته به این دو ویژگی مهم می باشد. بنابراین باید به هر دو موضوع توجه ویژه ای شود.
حسینی تاکید کرد: موضوع ورزش در سازمان حج و زیارت از موضوعات اساسی و لازم الاجرا می باشد و اهمیت ویژّه ای برای آن قائل هستیم.
وی با اشاره به اهتمام نماینده محترم ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و همه دست اندرکاران به موضوع ورزش و تندرستی به جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به زائرین گفت: سلامت روان و روحیه شاد از ورزش و تندرستی نشأت می گیرد و به تبع آن ، می توان خدمت رسانی مناسبی را انجام داد.
رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در خصوص ورزش ، با این مضمون که « امر به ورزش ، امر به معروف است» گفت: از دست اندرکاران ورزشی سازمان به جهت اقدامات و فعالیت هایشان تقدیر می نمائیم و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب ، شاهد توسعه بیشتر برنامه های ورزشی در میان کارکنان سازمان باشیم.
گفتنی است در پایان، پیشکسوتان ورزشی سازمان حج و زیارت درکنار برگزیدگان ورزشی مسابقات دهه فجر امسال که در 12 رشته ورزشی برگزار شد مورد تجلیل قرار گرفتند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.