پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

معرفی واحد امداد ستاد مدینه منوره

معرفی واحد امداد ستاد مدینه منوره

به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت از مدینه منوره از جمله واحدهای حاضر در ستاد مدینه واحد امداد است که درراستای خدمات رسانی به حجاج محترم در امور امدادی از جمله در مواقعی که زائری گم میشود یا وسایل واقلام خود را گم میکند ارائه خدمات مینماید.
دفتر اصلی واحد امداد مدینه در هتل قصرالدخیل مستقربوده و دارای یک ایستگاه  فرعی نیز میباشد که در هتل بستان پلازا مستقر است.
آقای رضا کیخا مسئول امداد مدینه منوره در گفتگو با حج نیوز گفت حجاج محترم در مواقعی که از کاروان خود جا میافتند و یا توانایی دسترسی و یافتن محل اسکان خود را ندارند میتوانند از دو طریق تماس با تلفنهای واحد امداد ویا مراجعه به یکی از کاروانهای ایرانیان بدون هیچ گونه نگرانی نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایند.در مورد اخیر پس از مراجعه فرد متقاضی به هر یک از کاروانهای ایرانیان ،مدیر کاروان  با برقراری تماس با دفتر امداد ستاد نسبت به یاری رسانی به زائرمورد نظر اقدام مینماید.
آقای کیخا در این گفتگو همچنین وظایف واحد امداد مدینه را تشریح نمود که از جمله آنها عبارتند از:رسیدگی به امور زائران گمشده یا مفقودی،هماهنگی با مناطق یا مجموعه ها جهت تحویل زائران گم شده و رساندن به کاروان خودشان،شیفت بندی پرسنل امداد،پوشیدن لباسهای فرم مشخص جهت شناسایی راحت تر توسط زائرین وامور مربوطه دیگر.
حجاج محترم مستقر در شهر مدینه منوره در مواقع ضروری و نیاز به کمک میتوانند با شماره تلفن رایگان واحد امداد این شهر به شماره 8001160054 وتلفن همراه مسئول امداد به شماره 0538999302 درخواست کمک نموه و نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایند.


روابط عمومی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.