پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیام تبریک رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت فرارسیدن ماه مهمانی خدا

پیام تبریک رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت فرارسیدن ماه مهمانی خدا
رییس سازمان حج و زیارت فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه مهمانی خدا و ماه محبت و عشق را به همتایان خود در کشورهای اسلامی و خانواده بزرگ حج و زیارت تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ
ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا ، ماه انس و دوستی با قرآن و ماه نیکی و رحمت و مغفرت از راه رسید.
از منظر فردی؛ ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای تزکیه نفس و پاکسازی روح از زنگار آلودگی های دنیایی است و در نگاه اجتماعی ، فاصله گرفتن از زشتی ها و وسوسه های شیطانی و حرکت به سوی توسعه معنویت و برخورداری از عدالت اجتماعی است .
امیدوارم تقارن بهار قرآن و ماه مبارک رمضان با بهار طبیعت ، جوانه معنویت، عبادت و بندگی در روح و جان روزه داران را به ارمغان آورده، بر روح و جان افراد و جامعه اسلامی طراوتی دو چندان بخشد.
اما در ابعاد جهانی و بین المللی؛ ماه مبارک رمضان فرصتی بزرگ برای تقویت برادری و وحدت میان مسلمانان است. وحدت و انسجامی اسلامی که به آرامش و آسایش جامعه مسلمانان بیانجامد.
ماه مبارک رمضان بشارت الهی است بر مسلمانان و آنها را در معرض آزمون همدلی ، اتحاد و مبارزه با ظلم و عدالتخواهی قرار می دهد و انتظاری است بر ظهور قائم آل محمد صل الله علیه و آله خصوصا در شرایط دشوار کنونی که جهان بیش از پیش نیازمند پایان بخشیدن به ظلم ، جنایت ، نسل کشی و بی عدالتی است .
اینجانب حلول ماه مبارک رمضان را به همتایان خود در کشورهای اسلامی و زائران گرامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
همچنین این ایام مبارک را خدمت همه همکاران، مدیران ، کارگزاران و دست اندرکاران حج و زیارت تبریک گفته ، از خداوند منان برای ایشان ، موفقیت در انجام وظیفه و خدمت هرچه بهتر به زایران حج تمتع و عتبات عالیات مسئلت می نمایم.
سید عباس حسینی
رییس سازمان حج و زیارت
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.