پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

امشب؛ نخستین گروه زائرین مدینه بعد، عازم سرزمین وحی خواهند شد

امشب؛ نخستین گروه زائرین مدینه بعد، عازم  سرزمین وحی خواهند شد

مدیرکل برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت از اعزام نخستین گروه زائران مدینه بعد حج سالجاری به سرزمین وحی خبر داد.
به گزارش حج نیوز، حسن سرخوش مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: نخستین گروه از زائران مدینه بعد حج سالجاری، ساعت 22 امشب تهران را به مقصد فرودگاه جده ترک خواهند کرد و پس از احرام در میقات جحفه راهی مکه مکرمه خواهند شد.
وی افزود: امشب 460 نفر از زائران مدینه بعد حج تمتع سالجاری در قالب 3 کاروان شامل: دو کاروان از استان تهران و یک کاروان از استان همدان، از فرودگاه مهرآباد عازم سرزمین وحی خواهند شد.
مدیرکل برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت اعلام کرد: اعزام زائران مدینه بعد حج امسال از اول مهرماه آغاز و تا هفدهم مهرماه  ادامه خواهد داشت.

سرخوش ادامه داد: نخستین گروه زائران مدینه بعد حج سالجاری  در بدو ورود به فرودگاه جده، در آیینی نمادین  مورد استقبال جمعی از مسئولین ستاد مرکزی مکه مکرمه و مؤسسه مطوفین قرار خواهند گرفت.

وی در پایان گفت: تا پایان شب گذشته حدود 17 هزار نفر از زائران با 52 پرواز وارد کشور عربستان شده اند و میانگین تأخیر این پروازها 12 دقیقه بوده است.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.