پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حضور رئیس سازمان حج و زیارت در جمع حادثه دیدگان پرواز کرمان-مدینه

حضور رئیس سازمان حج و زیارت در جمع حادثه دیدگان پرواز کرمان-مدینه
رئیس سازمان حج و زیارت عصر امروز در جمع حادثه دیدگان پرواز کرمان – مدینه حضور یافت.
مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت همراه مهدی شهسواری مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی این سازمان و مسئولین ستاد مدینه منوره روز سه‌شنبه دوم مهرماه در هتل بدرالمدینه شهر مدینه منوره، محل اسکان یکی از کاروان‌های پرواز 5070 کرمان-مدینه حاضر شد. 
هواپیمای حامل این عزیزان روز گذشته در فرودگاه کرمان قبل از برخاستن دچار نقص فنی شد که پس از چند ساعت توقف در محل فرودگاه در پی تلاش‌های سنگین مسئولین امر با پرواز جایگزین راهی دیار وحی شدند.
علی عظیم نژاد مدیر کاروان و حجت الاسلام و المسلمین رنجبر روحانی کاروان 26130 سیرجان در این جلسه ضمن بازگو کردن نحوه بروز حادثه و خدمات سریع کلیه دست اندرکاران موضوع به منظور ترتیب دادن پرواز جایگزین و رفع آلام و رسیدگی جسمانی و روحی به مسافران بهت زده و آسیب دیدگان، از تلاش‌های روح الله پورشعبان مدیر دفتر حج و زیارت کرمان و همکاران دلسوز وی تقدیر کردند.
همچنین خدمات مدیر ایرانی هتل و همکاران وی را قابل تقدیر دانستند.
سعید اوحدی ابراز داشت: یقیناً رفع بلا در این اتفاق از ناحیه لطف خداوند و به واسطه نیت پاک مشتاقان فریضه حج و عاشقان حضور در پیشگاه پرعظمت رسول گرامی اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) و بانوی دو عالم بوده است و مطمئناً دعای خیر بدرقه‌کنندگان همراه این عزیزان بوده است.
روحانی کاروان گفت: حضور رئیس سازمان حج و زیارت در جمع ما باعث دلگرمی و نشانگر اهتمام ویژه ایشان و بهترین هدیه برای دلجویی از حادثه‌دیدگان است، چرا که آقای اوحدی می‌توانستند با ارسال پیام مبادرت به اظهار همدردی نمایند ولی به این اکتفا نکردند و شخصاً  بین ما حضور یافتند.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.