پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مراسم توديع و معارفه نماينده سازمان حج در عراق برگزار شد

مراسم توديع و معارفه نماينده سازمان حج در عراق برگزار شد
به گزارش حج نیوز از کربلا، مراسم مراسم توديع و معارفه نماينده سازمان حج در عراق  با حضور مسئولان بعثه رهبر معظم انقلاب اسلامي در عراق، مديران سازمان حج و زيارت، شركتهاي طرف قراداد عراقي و مديران هتلها و مناطق برگزار شد و از زحمات عادل حيدري نماينده سابق سازمان حج و زيارت در عراق تقدير و مصطفي قاسمي به اين سمت منصوب شد.

حبيبي تنها مشاور رئيس سازمان حج و زيارت در امور عتبات نيز در اين مراسم ضمن تقدير از زحمات آقاي حيدري براي آقاي قاسمي آرزوي موفقيت نمود و اظهار داشت: آقاي قاسمي در بحث عتبات از سابقه خوبي برخوردار هستند كه اميدواريم در اين سمت نيز همچون گذشته موفق و پيروز باشند تا بتوانيم در زمینه عتبات گامهاي بهتري برداريم.

در ادامه اين مراسم مسعود اخوان مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت نيز از زحمات تيم قبلي و شخص آقاي حيدري تقدير و تشكر نمود و انتصاب آقاي قاسمي به عنوان نماينده سازمان حج و زيارت به اين سمت را تبريك گفت و ضمن اشاره به سوابق كاري وي تصريح كرد: ايام پيش رومانند روزعرفه، عيد قربان و عيد سعيد غدير از ايامي هستند كه تعداد زائران عتبات عاليات رشد چند برابري خواهد داشت و بايد با يك برنامه ريزي دقيق براي استقبال از زائران اين سرزمين مقدس آماده شد.

اخوان همچنين همكاري بیشتر شركتهاي طرف قرداد عراقي را نيز خواستار شد و خاطر نشان كرد: اين انتظار مي‌رود كه شركتهاي طرف قرار داد همچون سالهاي گذشته تعامل خوبي را با مسئولان ايراني داشته باشند تا خدمت رساني به زائران به بهترين نحو صورت پذيرد.

حيدري نماينده سابق سازمان حج و زيارت در عراق نيز خدمت به زائران عتبات را بسيار ارزشمند دانست و گفت: اميدواريم خدمات صورت گرفته در طي مدت خدمت مورد رضايت خداوند متعال و اهلبيت (عليهم السلام) قرار گرفته باشد.

قاسمي نماينده جديد سازمان حج و زيارت در عراق ديگر سخنران مراسم توديع و معارفه بود كه از برنامه‌هاي خود براي اداره امور جاري سخن گفت و تصريح كرد: ما شيعيان در هر جاي اين كره خاكي وظيفه داريم براي توسعه فرهنگ ناب تشیع تلاش كنيم و از مرزهاي اعتقادي خودمان دفاع نمائيم.

وي در پايان براي موفقيت در اين مسئوليت سنگين كه خدمت به زائران عتبات عاليات است از درگاه خداوند منان طلب ياري نمود و گفت: طبق روايات موجود خدمت به زائران اين سرزمين مقدس از افضل عبادتهاست كه اميد است بتوانيم در اين راه سربلند باشيم.


روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.