پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سعید اوحدی در پیام به جلسه تودیع و معارفه نماینده سازمان حج و زیارت در عراق مطرح کرد:

ضرورت تحول کیفی در شیوه‌های خدمات رسانی به زائران عتبات

ضرورت تحول کیفی در شیوه‌های خدمات رسانی به زائران عتبات
بدستور سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت هیأتی متشکل از آقایان : مسعود اخوان مدیرکل امور عتبات عراق، حمید حبیبی تنها مشاور رئیس سازمان در امور عتبات و ناصر صبا مدیرعامل شرکت شمسا به منظور معارفه مصطفی قاسمی نماینده جدید سازمان در کشور عراق و تودیع عادل حیدری نماینده سابق سازمان و همچنین بررسی و رسیدگی به امور جاری زائران در جهت تسهیل امور اجرایی آنان و نظارت بر روند ارائه خدمات و تعهدات شرکت‌های عراقی طرف قرارداد و ادامه رایزنی‌ها با مقامات کشورمان مستقر در عراق خصوصاً مسئولان ارشد سفارت و کنسولگری روز سه شنبه 2 مهر عازم کشور عراق گردید.
در این سفر سیاست‌های کلی ابلاغ شده از سوی ریاست محترم سازمان و نماینده محترم ولی فقیه تبیین گردید که نصب‌العین قرار گرفته و راه‌های تأمین نظرات ایشان دنبال خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان در روز سه شنبه 2 مهرماه مراسم تودیع و معارفه با حضور هیأت اعزامی از ایران و دست‌اندرکاران اجرایی و فرهنگی عتبات و همچنین نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری و شرکت شمسا در کشور عراق در هتل نورالعباس شهر نجف اشرف برگزار شد.
در این مراسم پس از ابلاغ پیام ریاست محترم سازمان و تشریح سیاست‌های سازمان، مصطفی قاسمی که قبلاً نیز در زمینه عتبات فعالیت داشت معرفی گردید و از خدمات عادل حیدری نماینده سابق سازمان تقدیر بعمل آمد و هدیه‌ای از طرف ریاست محترم سازمان توسط مشاور وی در امور عتبات ضمن آرزوی توفیق، تقدیم عادل حیدری گردید.
همچنین حجت الاسلام فیض آبادی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف طی سخنانی تصریح کرد اگر کارمان را خوب انجام دهیم اعمال ما نزد خداوند مقبول واقع می گردد.
در ادامه مسعود اخوان از شرکت های مجری عراقی خواست که همانند گذشته کمک سازمان باشند.
محمدعلی طهرانی نماینده شرکت شمسا در عراق اطمینان داد که نهایت همکاری بین شمسا و سازمان در عراق وجود خواهد داشت.
جلسه بعدی روز چهارشنبه سوم مهرماه در محل سفارت جمهوری اسلامی در بغداد تشکیل و قرار شد مسئولان سفارت با همکاری سازمان و شمسا مصوبات توافقنامه با وزیر جهانگردی عراق را پیگیری و اجرایی نمایند.
همان شب هیأت مذکور در ستاد کاظمین حضور یافته و با معرفی مصطفی قاسمی پیرامون شیوه‌های بهینه سازی و تحول علمی و ملموس در روند‌های جاری بعنوان یک رویکرد اساسی مورد توجه رئیس سازمان گفت و گو بعمل آمده به نحوی که مرتباً شاهد چندگام مشخص رو به جلو باشیم.
امروز پنج شنبه 4 مهرماه هیئت اعزامی در کربلا بسر می برد و جلسات کاری مهمی با طرف‌های رسمی و شرکت‌های عراقی و مسئولان سازمان و شمسا در جهت چاره‌اندیشی عملی برای رفع یا کاهش مشکلات زائران خواهد داشت. گزارشات تکمیلی متعاقباً ارائه خواهد شد.


روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.