پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدينه يكصدا «يارب يارب» شد

مدينه يكصدا «يارب يارب» شد

مراسم معنوي دعاي كميل با حضور شكوهمند موحّدان و عاشقان حضرت معبود و زائران ارجمند ايران اسلامي در جوار مسجد شريف نبوي‌«ص» و در كنار قبرستان بقيع برگزار شد.

به گزارش حج نیوز، مراسم دعاي روحبخش كميل با حضور باشكوه زائران ايراني خانه خدا، در بين الحرمين در جوار بارگاه نبي مكرم اسلام (ص) برگزار شد.

اين مراسم معنوي با حضور حجت الاسلام و المسلمين قاضي عسكر، نمايندگان بيوت مراجع عظام تقليد، رئيس سازمان حج و زيارت و سفير جمهوري اسلامي ايران در عربستان و با حضور بیش از ۱۴ هزار زائر ايراني با نظم و يكپارچگي و در فضایی آکنده از معنویت برگزار شد.

اين مراسم راس ساعت ۲۱ و ۳۰ دقيقه به وقت عربستان با تلاوت آياتي از كلام الله مجيد آغاز شد، قاري دعاي كميل آقاي غلامرضا زاده بود. در ادامه، مداحان اهل بيت (ع) به مدح و منقبت رسول الله و ائمه مظلوم بقيع پرداختند.

پس از برگزاري دعاي كميل حجت الاسلام و المسلمين قاضي عسكر نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج جمهوري اسلامي با دعا براي عزت اسلام و مسلمين و حل مشكلات جهان اسلام، ظهور حضرت حجت (عج)، آرزوي سلامتي براي رهبر معظم انقلاب و مراجع تقليد و جوانان برومند ايران زمين اين مراسم را پايان داد.

زائران ايراني در حج امسال، ۴ نوبت در مدينه منوره دعاي روحبخش كميل مي‌خوانند كه دومين مراسم هفته آينده (۱۱ مهرماه) در بين الحرمين برگزار مي‌شود و ۲ نوبت ديگر بعد از موسم حج و بازگشت حجاج مدينه بعد از مكه برپا خواهد شد.


روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.