پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت در دیدار با حجاج استان لرستان:

پذیرای انتقادات و پیشنهادات زائران هستیم

پذیرای انتقادات و پیشنهادات زائران هستیم
رئیس سازمان حج و زیارت عصر روز شنبه 20 مهرماه با جمعی از زائران استان لرستان دیدار و گفتگو کرد.
مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت عصر شنبه 20 مهرماه با جمعی از زائران استان لرستان در محل اقامت ایشان در هتل حیات لاین مکه مکرمه دیدار کرد و از نزدیک در جریان امور جاری آنها طی هفته‌های اقامت در مکه قرار گرفت.
سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام محمدباقر(ع) گفت: همکارانم در سازمان حج و زیارت و ستادهای اجرایی حج سالجاری و بعثه مقام معظم رهبری نهایت تلاش خود را برای برگزاری حجی در شأن زائرین جمهوری اسلامی ارائه داده‌اند و اگر علی رغم همه تلاش‌ها کمبودی مشاهده شد، آماده شنیدن انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
وی افزود: هنگام حضور در سرزمین عرفات، منا و مشعرالحرام برای یکدیگر دعا کنیم و شهدای گرانقدر را شفیع قرار دهیم تا شفاعتشان مایه استجابت دعاهایمان گردد.
اوحدی در ادامه توضیحاتی در خصوص پیش بینی امکانات جدید درعرفات همچون مفروش نمودن خیام، تخصیص فریزر و کولر و پریز برق برای چادرها ارائه کرد.
در پایان رئیس سازمان حج و زیارت به پرسش‌های زائرین در خصوص عملیات اجرایی حج سالجاری پاسخ داد.
گفتنی است درابتدای این دیدار که حجت الاسلام میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهر خرم‌آباد نیز در آن حضور داشت ، الیاسی مدیر حج و زیارت استان لرستان گزارشی از اقدامات استان در ارتباط با اعزام حجاج سالجاری ارائه کرد.



امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.