پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه مکرمه

بازدید از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه مکرمه
صبح امروز رئیس سازمان حج وزیارت به همراه نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و جمعی از مسئولین بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت با حضور در بیمارستان مکه مکرمه مرکز پزشکی حج وزیارت از بخش ها و واحدهای مختلف این بیمارستان بازدید بعمل آوردند.
در ابتدای این بازدید رئیس و مسئولین مرکز پزشکی حج وزیارت از میهمانان استقبال بعمل آوردند و سپس از بخشهای مختلف بیمارستان بازدید بعمل آمد.
بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت مستقر در مکه مکرمه حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر و مهندس اوحدی از قسمتهای مختلف این بیمارستان از جمله اورژانس خواهران و برادران،واحدهای پزشکی تخصصی مختلف،واحدتصویربرداری پزشکی،آزمایشگاه،داروخانه،انباردارویی،دندانپزشکی،آندوسکوپی،جراحی عمومی و همچنین بخشهای بستری داخلی و مراقبت های ویژه بازدید نمودند و با توضیحات مسئولین مرکز پزشکی و بیمارستان در جریان روند ارائه خدمات و آخرین وضعیت خدمات رسانی قرار گرفتند.
در جریان این بازدید حجت الاسلام قاضی عسکر و مهندس اوحدی از بیماران بستری در بیمارستان نیز ملاقات بعمل آورده در جریان آخرین وضعیت روند درمانی ایشان قرار گرفتند و ضمن آرزوی سلامتی عاجل برای ایشان ابراز امیدواری نمودند با تمهیدات صورت گرفته، این عزیزان بدون هیچ مشکلی بتوانند اعمال خود را انجام دهند.


امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.