پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی:

با نظارت دوست خوبم حضرت حجت‌الاسلام دکتر موسوی، کارهای بسیار مهمی انجام شده است.

با نظارت دوست خوبم حضرت حجت‌الاسلام دکتر موسوی، کارهای بسیار مهمی انجام شده است.

با نظارت دوست خوبم حضرت حجت‌الاسلام دکتر موسوی، کارهای بسیار مهمی انجام شده است.

به گزارش نشریه خبری – تحلیلی زائر نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی از بخش‌های مختلف ستاد مکه مکرمه بازدید کرد. در این دیدار مسئولین بخش های مختلف گزارشی از چگونگی فعالیت ها و عملیات اجرائی را ارائه دادند.نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی روز گذشته از ستاد مکه مکرمه سازمان حج و زیارت بازدید کرد.حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در این دیدار که حدود یک ساعت به طول انجامید، از نزدیک در جریان مراحل فعالیت کارگزارن حج در ستاد مکه قرار گرفت و توصیه های لازم را به آنان ارائه داد. سرپرست حجاج ایرانی به بخش‌های مسکن، معاونان، انفورماتیک، روابط عمومی، مالی، نقل ترددی و دیگر بخش‌های ستاد مکه سر زد و پس از استماع گزارش مدیران این بخش‌ها، فعالیت آنان را مثبت و دلسوزانه توصیف کرد و گفت: انصافا دوستان ما در ستاد مکه با نظارت دوست خوبم حضرت حجت‌الاسلام دکتر موسوی، کارهای بسیار مهمی را انجام داده‌اند و امیدواریم با اطلاع رسانی بهتر بتوانیم مشارکت زائران را نیز افزایش دهیم و آرامش فعلی حج روز به روز بیشتر شود.

آقای قاضی عسکر درباره وضع فعلی زائران ایرانی گفت: من بیشتر روزها از چند هتل بازدید و با زائران رو در رو صحبت می‌کنم. بازرسان هم گزارش‌های دقیق و روزانه به ما ارائه می‌دهند. امسال درجه رضایتمندی زائران بالاست و مشکل مهمی گزارش نشده. بخشی از مشکلاتی که می‌شنویم هم قطعا طبیعت ایام حج است. به هر حال وقتی  حدود 1600 نفر از ساکنان یک هتل می‌خواهند همزمان به رستوران یا نمازخانه هتل بروند، طبیعی است که کمی معطل شوند. از زائران عزیز درخواست می‌کنیم که در این مواقع صبوری کنند.

سرپرست حجاج ایرانی به هماهنگی صمیمانه بین بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج اشاره کرد و ادامه داد: این ارتباطات صمیمانه که بین ما وجود دارد، اگر الگویی برای بخش‌های دیگر کشور هم شود، خدمت رسانی به مردم سرعت بیشتری خواهد گرفت.

مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.