پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ملاقات رئیس سازمان حج و زیارت با اعضای دفتر نظارت و بازرسی بعثه مقام معظم رهبری

ملاقات رئیس سازمان حج و زیارت با اعضای دفتر نظارت و بازرسی بعثه مقام معظم رهبری
شب گذشته دوشنبه 29 مهرماه مدیر نظارت و بازرسی بعثه مقام معظم رهبری در حج 92 و همکاران وی با مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در محل دفتر ایشان در مکه مکرمه ملاقات کردند و خدمات اجرایی ارائه شده در حج سالجاری را مورد ارزیابی قرار دادند.
به گزارش حج نیوز از مکه مکرمه، مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در این دیدار گفت: ثمره فعالیت‌های حوزه بازرسی و نظارت ارتقای سطح خدمات به زائران خواهد بود. اساساً روند کتمان واقعیت موجب تضییع حقوق مردم خواهد شد. با این نگاه همه گزارش‌های شما را با دقت، سرعت و جدیت دنبال می کنیم.
وی افزود: اصولاً در قبال مشکل باید بدون تأخیر و با احساس وظیفه و حساسیت کامل برخورد شود. در حج هم بلافاصله با توجه به شرایط خاص آن در صدد حل مشکل برآمدیم. البته بعضاً مسائلی را هم باید در برنامه‌های آینده در دستور کار قرار دهیم و زمینه آنرا فراهم نماییم.
اوحدی ادامه داد: خوشبختانه با درایت و سعه صدری که در شما عزیزان وجود دارد، اطمینان دارم خیلی از موارد حل شده را به ما منعکس نکردید و فضای همدلی موجود میان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری هم به تحقق این معنا کمک کرده است.
در ادامه این دیدار علیرضا رشیدی مدیر بازرسی و نظارت حوزه نمایندگی ولی فقیه گفت: مجموعاً شاهد عملیات مناسب حج سالجاری بودیم که نقاط قوت و ضعف آن در یک مجموعه مکتوب تقدیم مسئولان می‌گردد که امیدواریم به اصلاح وبهبود خدمات بیانجامد. یقیناً فضای هماهنگی بین سازمان و بعثه منجر به تأمین آرامش و راحتی حجاج خواهد شد.
در خاتمه جلسه، مهندس اوحدی حج را از شئون رهبری نظام و ملهم از رهنمودهای معظم له خواند و اعلام کرد: سازمان حج و زیارت و بدنه اجرایی آن تمام قد در خدمت این بخش معنوی قرار دارد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.